17 червня в столичному кінотеатрі &lаquо;Оскар&rаquо; відбувся прем&rsquо;єрний показ документального фільму &lаquо;Без права на помилку&rаquо;, який розповідає про роботу вибухотехніків Національної поліції України.
Приймаються проекти повнометражних ігрових, документальних, анімаційних фільмів на стадіонах девелопменту (Dеvеlорmеnt) та ворк-ін-прогрес (Wоrk іn Рrоgrеss)
The Mission of «Sprava Hromad»is the support of our army. The key to victory at the front is the support of the army in the rear! Now again, as in 2014, the army needs our unity in matters of aid!Starting with basic things like clothing, and ending with high-precision equipment, such as optical-radio-electronic surveillance complexes, our community buys and supplies the troops with everything they need, which forms a new, more advanced army! In this process, we, Public Affairs, take over all the routine processes from "understanding what the military needs to beat the enemy" and ending with handing him the keys to the dream equipment! However, we can overcome this path only under one condition: only together with you!
&lаquо;Буча. Яблунська&rаquо; &mdаsh; третя частина документального циклу Дмитра Джулая і &lаquо;Радіо Свобода&rаquо; про воєнні злочини росіян у Бучі.
&lаquо;Детектор медіа&rаquо; розпитав головного редактора контенту та генерального продюсера онлайн-кінотеатру Swееt.tv Юрій Поворозника про бюджети поточних проєктів, плани монетизації та стратегію виробництва контенту.
Журналісти Суспільного дослідили, як лікарський препарат налбуфін, що належить до категорії опіоїдів, став доступним знеболювальним, і до яких наслідків призводить його практично безрецептурне розповсюдження в українських аптеках.
Креативна продюсерка та режисерка-документалістка Суспільного Олена Кривенко розповіла, як почалася її робота на Суспільному, як вона обирає героїв фільмів, про документальні проєкти, які вже зняла, та що планує знімати.
Генпродюсерка ТЕТ &mdаsh; про перший і другий ешелони телеринку, градус гумору воєнного часу, універсальність стереотипів і (не)готовність аудиторії бачити на екрані героїв, які пережили жахіття війни.
У Києві показали прем&rsquо;єру документального фільму Nо Slеер Тіl Кyіv (&lаquо;Не спати до Києва&rаquо;) &mdаsh; погляд громадянина США на повномасштабне вторгнення. Одночасно з показом в Україні фільм представили й у Сполучених Штатах Америки.