Search trend "& Новий канал"

Sign up, for leave a comments and likes

Update your interests

Також, Ви можете змінити вподобання в налаштуваннях Стрічки
Еспресо on espreso.tv
"Брокард-Україна": бізнес із людським обличчям. Спецпроєкт "Війна за незалежність. Боротьба триває"
Бізнес під обстрілами: як втриматися і не зламатисяДо лютого 2022 року компанія мала 98 магазинів у 26 містах. Війна принесла втрати: частина магазинів залишилася на окупованих територіях, кілька було знищено внаслідок обстрілів – у Харкові, Херсоні, Кременчуці. Загалом було втрачено понад 30% мережі – але не воля до боротьби за майбутнє. Замість того, щоб поставити діяльність на паузу, "Брокард-Україна" обрала шлях адаптації та розвитку. У відносно безпечних регіонах компанія відкривала нові магазини. Одночасно тривали процеси модернізації існуючих торгівельних просторів – із вдосконаленими сервісами та новими підходами до роботи з клієнтами. Були налагоджені нові логістичні ланцюги. Це дозволило бізнесу не тільки втриматися на плаву, а й розвиватися."Ми втрачали торгові точки, вирішували логістичні задачі, допомагали воїнам і при цьому не припиняли працювати для клієнтів. Бо віримо: навіть у найтемніші часи потрібні світло, турбота і краса", – зазначає директорка компанії Людмила Севрюк.Людмила Севрюк, директорка «Брокард-Україна»Команда – серце компаніїУ фокусі компанії завжди були люди. Компанія зробила все, щоб зберегти команду, яку створювала роками. Частину працівників – вимушених переселенців з окупованих і небезпечних регіонів – перевели у магазини в інших містах. Співробітникам офісу надали змогу працювати дистанційно з будь-якої країни. Внутрішня комунікація була посилена – корпоративний Telegram-канал, дайджест новин, неформальні зустрічі "Чаювання з директором", які перейшли в онлайн. Саме зв’язок з колегами, відчуття належності до команди допомогли багатьом працівникам зберегти стійкість."Ми зберегли головне – людей. І саме тому маємо майбутнє", – впевнена Людмила Севрюк.В "Брокард-Україна" будують середовище довіри, зворотного зв’язку і розвитку. Підтримка ініціатив, професійне зростання, горизонтальна взаємодія – те, що тримає команду разом навіть під час шторму. Окрема гордість компанії – система розвитку персоналу. Десятки освітніх курсів, можливість висувати власні ідеї, долучатися до реалізації тестових проєктів, пропонувати та втілювати зміни – усе це створює середовище, в якому ініціатива, творчість і відповідальність мають справжню цінність."Ми не боїмося слухати своїх людей. Багато з найвдаліших рішень народжуються саме з ініціатив "знизу"", – підкреслюють у компанії.Клієнт у центрі увагиНезалежно від зовнішніх обставин головною метою "Брокард-Україна" залишається забезпечення якісного, комфортного й персоналізованого сервісу для клієнтів. І саме тут цифрові рішення стають справжніми помічниками.Інновації для компанії – це не просто технологічний апгрейд. Вони дають змогу краще розуміти потреби клієнтів, формувати персоналізовані рекомендації та будувати новий формат beauty-простору – емоційного, сучасного, адаптованого до викликів часу.Уже під час війни компанія оновила інтернет-магазин BROCARD.UA, запустила мобільний застосунок, який наразі має понад 1,3 мільйона завантажень. Його зручність та простота дозволили клієнтам отримувати улюблені продукти незалежно від місця проживання. Також компанія впровадила електронні подарункові сертифікати eCard, які дають можливість зробити приємний сюрприз у будь-який момент, у будь-якому місці та на будь-якій відстані від "адресата".В магазинах мережі постійно впроваджуються новітні технології – наприклад, апарати для експрес-діагностики стану шкіри, діагностика шкіри голови та волосся Штучний інтелект та нова CRM-система дозволяє створювати максимально персоналізовані пропозиції – відповідно до звичок і вподобань кожного клієнта."Ми не просто продаємо косметику. Ми допомагаємо людям відчути турботу, підтримку, впевненість у собі – навіть у важкі часи", – кажуть у команді.Новий рівень магазинів: простори краси майбутнього"Онлайн – це зручно. Але емоції, які дарує офлайн, живе спілкування з консультантами та атмосферу магазину нічим не заміниш. Ми будуємо нові простори для цього досвіду", – наголошує Людмила Севрюк.У 2025 році компанія готується до відкриття найбільшого магазину люксової парфумерії та косметики в Україні – BROCARD Beauty Garden в київському ТРЦ Respublika Park. Концепція "сад" об’єднає природу й технології, естетику і функціональність. Це буде не просто магазин, а простір краси, де клієнт отримує емоцію та натхнення.Також продовжується розвиток нішевої парфумерії. У 2025 році було відкрито два нових BROCARD Niche Bar у Києві та оновлено існуючий – в Одесі.Благодійність з ароматом надіїЩе один доказ людяного підходу – проєкт Soul of Ukraine. Цей аромат став символом співпереживання: кошти з його продажу перераховуються до фонду "Я буду твоїм тилом" на допомогу вимушено переселеним родинам і сім’ям із дітьми з прифронтових територій. Уже зібрано понад 533 000 грн, які спрямовано на ліки, продукти та гігієну для родин із Херсонщини, Запорізької, Донецької та Харківської областей та інших постраждалих регіонів. Від самого початку війни компанія системно підтримує Збройні Сили України, зокрема ГУР. Понад 280 мільйонів гривень було направлено на потреби армії і цей процес триває. Ще 5 млн грн було передано фонду "Повернись живим".Незалежність – це не дата в календарі, а щоденний вибірДля "Брокард-Україна" незалежність – це не тільки право працювати у власній країні, а й відповідальність перед суспільством. Працювати прозоро. Дбати про команду. Вдосконалювати клієнтський досвід. Бути готовими змінюватися й надихати інших. Підтримувати країну, людей, військо. Вірити в силу краси, людяності та добра. Доводити, що навіть у найтемніші дні можна створювати світло.Саме ця внутрішня стійкість, увага до людей, прагнення до інновацій та довіра до команди стали основою того, що у найважчі часи компанія не просто вижила – вона стала сильнішою. "Ми не чекали “кращого часу”. Ми діяли. Бо бізнес не може бути осторонь, коли країна бореться за майбутнє. І це майбутнє ми будуємо разом", – каже Людмила Севрюк.
Межа on mezha.net
Верховна Рада ухвалила новий закон про професійну освіту з підтримкою ЄС
Як повідомив Telegram-канал Ярослава Железняка У четвер, 21 серпня, Верховна Рада ухвалила в цілому новий закон № 13107-д «Про професійну освіту», спрямований на формування кадрів відповідно до потреб сучасного ринку праці. За даними нардепа Ярослава Железняка, документ підтримали 285 депутатів. Автор законопроєкту, керівник підкомітету з питань професійно-технічної та фахової передвищої освіти у парламентському комітеті з […] The post Верховна Рада ухвалила новий закон про професійну освіту з підтримкою ЄС first appeared on Межа. Новини України..
Верховна Рада ухвалила новий закон про професійну освіту з підтримкою ЄС
DOU - Developers of Ukraine on dou.ua
Швидкість як у 3G. Що треба знати запуск Starlink Direct to Cell в Україні
У серпні «Київстар» разом з Мінцифри та SpaceX провели в Україні перші тести технології Starlink Direct to Cell. Вона дає змогу смартфонам напряму під’єднуватися до супутників Starlink і надсилати повідомлення без використання наземних базових станцій. Це один із перших запусків такого масштабу у світі. DOU побував на тестуванні та розібрався, як працює технологія, які результати очікують, чи є у Starlink конкуренти та чи може вона бути корисна військовим. Тест Direct to Cell. Фото: DOU 🚀 Не заміна мобільним мережам, а «страховка». Про технологію Direct to Cell Starlink Direct to Cell — це новий рівень супутникового зв’язку, який компанія SpaceX позиціонує як рішення для ліквідації «мертвих зон» мобільного покриття по всій планеті. Якщо класичний Starlink працює через спеціальні термінали-антени, що під’єднуються до супутників і розподіляють інтернет через Wi-Fi, то Direct to Cell інтегрує супутниковий канал безпосередньо в смартфон. Це означає, що звичайний LTE-смартфон з SIM або eSIM оператора може напряму зв’язатися з супутником без додаткового обладнання. На офіційному сайті Starlink зазначено, що нове угруповання супутників оснащене LTE-модулями, які працюють у ліцензованих смугах частот місцевих операторів, наприклад, Kyivstar в Україні або T-Mobile у США. На борту кожного супутника є повноцінний eNodeB — елемент архітектури LTE, що зазвичай встановлюється на землі в базових станціях. Цей eNodeB утворює мобільну «соту» діаметром у десятки кілометрів, яка рухається разом із супутником, і дозволяє смартфону «бачити» супутник як звичайну базову станцію. Сигнал від смартфона підіймається на орбіту, а далі за допомогою лазерних інтерсупутникових каналів передається на інші апарати та виводиться на наземні шлюзи до інтернету. Таким чином, супутники працюють як рухомі стільникові вежі, але не прив’язані до рельєфу чи енергопостачання. Принципово важливо, що для користувача немає потреби в нових гаджетах. В Starlink вказують, що технологія працюватиме на будь-якому смартфоні, що підтримує LTE. Додаткових застосунків чи налаштувань робити не треба. Необхідна тільки пряма видимість неба. Мета створення Direct to Cell полягає в тому, щоб забезпечити зв’язком ділянки на Землі, де важко або неможливо встановити наземні станції. Такі ділянки є навіть у країнах із розвиненою інфраструктурою. Як стверджує SpaceX, з моменту запуску послуги, люди надіслали мільйони повідомлень у межах тестування та під час справжніх екстрених ситуацій, як-от стихійні лиха, війни, масштабні відключення електроенергії, урагани в США. Саме тому компанія акцентує, що Direct to Cell — не заміна мобільним мережам, а «страховка» і надбудова, яка гарантує мінімальний зв’язок навіть у найгірших сценаріях. Розгортати послугу Diretct to Cell SpaceX почала відносно недавно. У США наприкінці 2024 року Федеральна комісія зі зв’язку видала дозвіл на SCS (Supplemental Coverage from Space) для Starlink у партнерстві з T-Mobile. У 2025-му додала дозволи на вищі потужності з умовами захисту наземних мереж. Це створило прецедент для комерційної експлуатації Direct to Cell у великих мобільних мережах і пришвидшило глобальні інтеграції. У розгортанні технології SpaceX використовує модель партнерств з локальними операторами. У США це T-Mobile, в Японії — KDDI, в Австралії — Optus, у Канаді — Rogers, в Новій Зеландії — One NZ. Україна стала першою країною Європи, яка приєдналася до цього переліку. Хоча технологію тестують також у Швейцарії. Угода між «Київстар» і SpaceX відбулася наприкінці 2024 року. Офіційна сторінка Starlink вже містить Kyivstar серед партнерів. Скриншот з сайту Starlink. Розгортання відбувається поступово. У 2024 році SpaceX вивела на орбіту перше сузір’я супутників з підтримкою Direct to Cell, у 2025-го — угруповання вже налічувало кілька сотень. Це дало змогу протестувати передачу SMS, месенджерів, голосових викликів і навіть низькошвидкісного інтернету для IoT-пристроїв. Перший сервіс — повідомлення — вже працює комерційно у США та Новій Зеландії. Наступними етапами є запуск голосового зв’язку та мобільного широкосмугового інтернету, які, за планами SpaceX, стануть доступні у 2026 році. 🛸 650 супутників SpaceX, виділені під цю технологію. Про тестування Перше публічне тестування технології відбулося 12 серпня в Житомирській області. Як пояснив CEO «Київстар» Олександр Комаров під час тестування Direct to Cell, для старту виділили ділянку приблизно 200 км у діаметрі, де компанія провела рефармінг частотного спектра і під’єднала свої базові станції до координації зі супутниками SpaceX. У цьому «коридорі» можна було протестувати передачу повідомлень через звичайні месенджери — WhatsApp, Signal, Viber — навіть за відсутності наземного сигналу. «Фактично ми зробили перший крок до повного покриття всієї території України», — підкреслив Комаров. За його словами, тестування виявило перші реальні результати. Час відправлення повідомлень варіювався від миттєвого до однієї хвилини, навіть були спроби здійснити голосовий виклик. Швидкість передачі даних під час вимірювань сягала близько 3 Мбіт/с у завантаження і 0,3–0,4 Мбіт/с у відвантаження — рівень, співставний із технологією 3G. В компанії «Київстар» на запит DOU уточнили, що супутники, які підтримують технологію Direct to Cell, розташовані на висоті 340-360 км. На сьогодні їх близько 650. Інші супутники Starlink, що надають швидкісний інтернет, перебувають на висоті 500 км, їхня кількість значно більша. Тестування Direct to Cell в Житомирській області. Фото: Мінцифри Для України Direct to Cell тестують одразу з урахуванням воєнних умов. Питання потенційного глушіння сигналу активно обговорюються на рівні технічних команд. «Заглушити весь супутниковий діапазон набагато складніше, ніж сектор наземної мережі. Але точно не відомо, як технологія буде поводитися в умовах РЕБ. Тому ми уважно відпрацьовуємо сценарії разом із партнерами», — директор з розвитку нових напрямів бізнесу в «Київстар» Ілля Польшаков. Хоча «Київстар» забезпечує майже 98% населення в Житомирській області, якщо казати про площу, то покриття 69% площі області. Є ще сотні маленьких сіл, де його немає. І це мова тільки за одну область. Тому додатковий «супутниковий шар» поверх наземної мережі перекриє цю прогалину. Як пояснив CEO «Київстар» Олександр Комаров, будь-який LTE-смартфон у мережі компанії зможе побачити супутникове покриття, а приблизно половина гаджетів уже мають спеціальні адаптації, які оптимізують роботу із супутником. Це означає, що практично всі 16 мільйонів абонентів «Київстар» потенційно можуть скористатися сервісом відразу після запуску. «З технічної точки зору для смартфона це схоже на роумінг, тільки замість базової станції на землі — супутник на орбіті», — пояснює Комаров. Як пояснив Комаров, на момент запуску, Direct to Cell буде безплатною послугою, яка входитиме у тарифи. Чи будуть монетизувати технологію — наразі не відомо. Перший віцепрем’єр-міністр України, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров підкреслив, що ця технологія особливо важлива для прифронтових територій, де руйнуються вежі мобільних операторів і люди часто залишаються без можливості викликати швидку чи повідомити рідних. «Після запуску Direct to Cell там з’явиться зв’язок, і це врятує життя тисячам людей щодня», — прокоментував Федоров. До роботи над розвитком Direct to Cell залучили близько 30 спеціалістів від українського оператора та кілька десятків інженерів SpaceX. З боку «Київстару» працює кросфункціональна команда під керівництвом Іллі Польшакова, куди входять інженери мережі, IT-фахівці та розробники. Вони тестують не лише месенджери, а й банківські кейси (банкомати, POS-термінали), IoT-рішення і роботу з різними смартфонами. За словами Комарова, робота триває у «живому режимі» — частину налаштувань роблять у Києві, частину — в офісах SpaceX у США. Технологія ще не стабільна, але її перспективи очевидні. Уже сьогодні Direct to Cell показує, що здатен забезпечити базову функцію обміну повідомленнями навіть, коли немає традиційного покриття. Повноцінний запуск технології в Україні планують на кінець 2025 року. Але йдеться тільки про обмін повідомленнями. Наступні етапи — запуск голосових сервісів і поступовий перехід до широкосмугового мобільного інтернету через супутники. В «Київстарі» зазначають, що точні терміни залежать від SpaceX, яка виводить на орбіту друге покоління супутників із більшою ємністю. Але, як повідомляв Михайло Федоров під час стріму в TikTok, голосові дзвінки мають з’явитися на початку наступного року, а повноцінний супутниковий інтернет — в другій половині. 🌍 Чи буде SpaceX монополістом. Про конкуренцію Під час демонстрації Михайло Федоров прямо заявив, що держава була б рада конкуренції, адже це означає більший вибір і кращу якість для громадян. Це стосується і українських операторів і компаній, що можуть надати супутниковий зв’язок. «Через 5 років ми точно будемо мати кілька супутникових систем, які зможуть працювати в Україні. І всі оператори так чи інакше будуть у це залучені». Навряд чи Starlink залишиться тут монополістом надовго. Сегмент «супутник — смартфон» активно розвивається, і найближчі роки обіцяють серйозну конкуренцію. Наприклад уже зараз кілька компаній оголосили про плани запуску власних систем direct-to-device. Серед них — AST SpaceMobile, яка тестує свою орбітальну платформу BlueWalker. У 2023 році компанія провела демонстрацію 5G-дзвінка зі смартфона на супутник у партнерстві з Vodafone і AT&T. Хоча масштабування ще попереду, це перший сигнал, що альтернативні рішення реальні. У цьому році компанія вже протестувала відоедзвінки. Тестування відеодзвінків компанією AST SpaceMobile. Фото: AT&T Інший гравець — Lynk Global, яка ще у 2020–2021 роках провела перші успішні SMS-тести зі смартфонів напряму на супутники. Lynk вже має ліцензії у кількох країнах і поступово розгортає комерційні послуги. Також у Європі працюють над власними проєктами. Йдеться про ініціативу IRIS² — це програма ЄС зі створення власного безпечного супутникового інтернету. Поки що вона перебуває на ранніх стадіях, але у Брюсселі прямо кажуть, що одним із завдань буде саме забезпечення мобільного зв’язку в кризових регіонах. Видання Reuters повідомляло, що у випадку втрати Starlink Європа може залучити оператора Eutelsat — великого гравця на ринку геостаціонарних супутників. Однак такі системи поступаються низькоорбітальним (LEO) за швидкістю реакції і вимогами до обладнання. Це стосується також ініціативи GOVSATCOM. Тобто поки що вони не можуть запропонувати зручного «direct-to-cell», але є резервною опцією для держав у критичних сценаріях. Тому Starlink досі має низку над конкурентами: Масштаб: компанія вже вивела на орбіту понад 6000 супутників, серед яких сотні адаптовані під Direct to Cell. Жоден конкурент не має такого угруповання.Партнерства: T-Mobile, KDDI, Optus, Rogers, Kyivstar та інші великі оператори уклали угоди зі SpaceX, тоді як конкуренти поки тестуються з обмеженою кількістю партнерів.Синергія з наявними Starlink: компанія вже має інфраструктуру наземних шлюзів, бекенд та виробничі потужності, що дозволяє швидше масштабувати сервіс. 📳 Застосування військовими і ризики Також в коментарі для DOU Мінцифри повідомляло, що «Київстар» вивчає можливості, як зробити технологію корисною для військових. Хоча, можна припустити, вона й так буде доступна військовим з персональних телефонів. Як зазначив Антон Садиков, співзасновник і CEO Adaptis, у колонці для AIN, насправді військовим слід буде вживати технологію як «допоміжний інструмент „останньої інстанції“». Оскільки радіорозвідка ворога зможе побачити випромінювання від смартфона, навіть після короткого текстового повідомлення. Тут виникає логічне питання щодо заходів кібербезпеки під час використання Direct to Cell. Олександр Комаров пояснив, що в технологію вже закладені стандарти безпеки, затверджені американськими регуляторами. «Саме тому ми використовуємо Starlink для війни... Ми не вбачаємо в цьому жодних ризиків», — сказав він. Хоча ризики все ж є. Нагадаємо, що 24 липня стався масштабний збій в роботі Starlink по всьому світу. Через це українські військові, які використовують супутникову мережу SpaceX, залишилися без інтернету, що значно ускладнило зв’язок і керування дронами. За словами віцепрезидента з інженерних питань Starlink Майкла Ніколлса, збій стався через «відмову ключових внутрішніх програмних сервісів, що забезпечують роботу базової мережі», яка виникла під час планового оновлення програмного забезпечення. Також, нагадаємо, що, за інформацією Reuters, під час контрнаступу ЗСУ в Херсонській області у 2022 році, Силам Оборони навмисно вимкнули Starlink за особистою вказівкою Ілона Маска.
Швидкість як у 3G. Що треба знати запуск Starlink Direct to Cell в Україні
Межа on mezha.net
Юрій Андрухович про бестселери та лонгселери на BestsellerFest 2025 у Львові
Як публікує YouTube-канал Суспільне Культура У Львові, з 15 по 17 серпня, відбувся новий Всеукраїнський книжковий фестиваль BestsellerFest 2025. Серед учасників – український письменник Юрій Андрухович, який у розмові з ведучою Оленою Гусейновою поділився думками про природу бестселерів та лонгселерів, роль радіо, власну творчість і джерела письменницького щастя. Під час зустрічі були окреслені різниці між […] The post Юрій Андрухович про бестселери та лонгселери на BestsellerFest 2025 у Львові first appeared on Межа. Новини України..
Юрій Андрухович про бестселери та лонгселери на BestsellerFest 2025 у Львові
24 Канал on 24tv.ua
NBC змінює ім'я телеканалу, який дратував Трампа
Один із найвідоміших ліберальних телеканалів США – MSNBC незабаром отримає новий бренд. Канал перейменують на MS NOW (My Source for News, Opinion, World). Повний текст новини
NBC змінює ім'я телеканалу, який дратував Трампа
Межа on mezha.net
MSNBC перейменовується на MS NOW: новий бренд і незалежність
Пізніше цього року кабельний канал відмовиться від назви MSNBC, коли завершить своє спін-оф від NBC News. Sau Loeb/AFP/Getty Images Як зазначає CNN У рамках розділення кабельного новинного каналу MSNBC від NBC News сам MSNBC прибирає NBC зі своєї назви. Пізніше цього року канал перейменується на MS NOW, що розшифровується як My Source for News, Opinion, […] The post MSNBC перейменовується на MS NOW: новий бренд і незалежність first appeared on Межа. Новини України..
MSNBC перейменовується на MS NOW: новий бренд і незалежність
Межа on mezha.net
Обмін полоненими між Україною та Росією 14 серпня 2025 року: 84 звільнені
Як повідомляє офіційний Telegram-канал Володимира Зеленського 14 серпня 2025 року між Україною та Росією відбувся новий обмін полоненими, внаслідок якого додому повернулися 84 громадяни. У списку звільнених опинилися як військові, так і цивільні, які потребують медичної допомоги та тривалої реабілітації. Такі дані підтвердили президент України Володимир Зеленський та Координаційний штаб з питань поводження з військовополоненими […] The post Обмін полоненими між Україною та Росією 14 серпня 2025 року: 84 звільнені first appeared on Межа. Новини України..
Обмін полоненими між Україною та Росією 14 серпня 2025 року: 84 звільнені
Українські Національні Новини on unn.ua
Пропагандистка діана панченко втратила свій канал на YouTube - ЦПД
Пропагандистка діана панченко втратила свій канал на YouTube - ЦПДдіана панченко, проросійська пропагандистка, втратила свій YouTube-канал через запит Центру протидії дезінформації. ЦПД обіцяє, що будь-який новий канал панченко також буде недоступним в Україні.
Пропагандистка діана панченко втратила свій канал на YouTube - ЦПД
Еспресо on espreso.tv
Схожа на українську "Пекло": росіяни могли бити по Україні новою крилатою ракетою, - Defence Express
Про це пише Defence Express.За їхніми даними, ворог міг вже застосувати новий зразок невеликої крилатої ракети для ударів по території України. Так, 7 серпня зранку моніторинговий канал monitor написав про проліт крилатої ракети типу "Бандероль" до Миколаєва з південного напрямку.Згодом Telegram-канал "Полковник ГШ" поширив зображення збитої ракети з уточненням, що йдеться все ж таки про іншу, досі невідому крилату ракету, яку за виглядом можна порівняти із британсько-французькою крилатою ракетою типу Storm Shadow, а концептуально вона схожа на українську ракету "Пекло".Водночас зазначимо, що "Бандероль" - це також новий зразок озброєння ворожого війська, про який вперше публічно стало відомо навесні цього року. "Бандероль" спочатку вважали дроном, але потім стало відомо, що це насправді крилата ракета типу S8000, яку до того ж росіяни самі засвітили на полігоні "Капустин Яр". Візуально вона схожа на американську AGM-158C LRASM. У випадку російської "Бандеролі" йдеться про відносно дешеву крилату ракету, яка має дальність до 500 км."Бандероль" або ж S8000 оснащується китайським турбореактивним двигуном типу SW800Pro-A95, також має низку компонентів західного виробництва. Бойова частина ОФБЧ-150 має масу у 114,3 кг."Водночас з огляду на те, що нова таємнича російська крилата ракета концептуальна схожа на "Пекло", то варто згадати і про цей зразок озброєння - вперше її представили наприкінці минулого року, і йдеться саме про невелику крилату ракету, хоча її й називають "ракето-дроном", - додають аналітики.З відкритих даних відомо, що ракета має дальність до 700 км та може розвивати швидкість до 700 км/год. Ймовірна довжина становить до 2 метрів, а бойова частина - понад 50 кг, оснащена малогабаритним турбореактивним двигуном. Нещодавно повідомлялося, що серед технічних деталей нової російської крилатої ракети S8000 "Бандероль" знайшли іноземні компоненти з Китаю, Австралії, Південної Кореї, Японії та ще декількох країн.
Схожа на українську
Еспресо on espreso.tv
Уряд підтримав законопроєкт про посилення захисту прав військових, котрі повідомляють про корупцію
Про це повідомила пресслужба Міноборони.Основні зміни:військові зможуть повідомляти про корупцію уповноваженим особам чи напряму до НАЗК;їм надається право обирати зручний канал повідомлення;не обов’язково доповідати про порушення безпосередньому командиру.Законопроєкт має забезпечити надійний захист викривачів від переслідувань і зміцнити антикорупційні механізми в армії."Мета змін – підвищити прозорість у Силах оборони, гарантувати кожному військовослужбовцю безпечний механізм інформування про корупцію та надійний захист від переслідувань чи тиску. Це ще один крок до створення ефективної та сучасної армії, в якій немає місця корупції чи зловживанням", - сказав міністр оборони Денис Шмигаль.У застосунку Армія+ з’явився новий навчальний курс під назвою "Стоп корупція. Уповноважені".
Уряд підтримав законопроєкт про посилення захисту прав військових, котрі повідомляють про корупцію
24 Канал on 24tv.ua
Уже не Богдан Буше: оголосили нового співведучого Лесі Нікітюк у "Хто зверху?"
Новий канал оголосив нового капітана чоловічої команди й співведучого Лесі Нікітюк у шоу "Хто зверху?". Раніше вона вела проєкт з блогером і актором Богданом Шелудяком (Буше). Повний текст новини
Уже не Богдан Буше: оголосили нового співведучого Лесі Нікітюк у
Рубрика on rubryka.com
Діти розповідають про ліс у TikTok: в Україні запустили новий проєкт Forest Kids
Комунікаційна команда державного підприємства "Ліси України" разом зі шкільними лісництвами запустила новий проєкт — TikTok-канал Forest Kids. Про це пише Рубрика, посилаючись на Телеграм "Ліси України". Яке рішення? Як зауважили, мета проєкту – популяризувати екологічну освіту серед дітей і підлітків через сучасні формати та цифрові платформи. А ще, щоб якнайбільше людей побачили ліс очима тих, […] The post Діти розповідають про ліс у TikTok: в Україні запустили новий проєкт Forest Kids appeared first on Рубрика.
Діти розповідають про ліс у TikTok: в Україні запустили новий проєкт Forest Kids
Рубрика on rubryka.com
Діти розповідають про ліс у TikTok: в Україні запустили новий проєкт Forest Kids
Комунікаційна команда державного підприємства "Ліси України" разом зі шкільними лісництвами запустила новий проєкт — TikTok-канал Forest Kids. Про це пише Рубрика, посилаючись на Телеграм "Ліси України". Яке рішення? Як зауважили, мета проєкту – популяризувати екологічну освіту серед дітей і підлітків через сучасні формати та цифрові платформи. А ще, щоб якнайбільше людей побачили ліс очима тих, […] The post Діти розповідають про ліс у TikTok: в Україні запустили новий проєкт Forest Kids appeared first on Рубрика.
Діти розповідають про ліс у TikTok: в Україні запустили новий проєкт Forest Kids
Детектор медіа on detector.media
Віталій Сперкач: Maincast Sport сподівається стати топовим спортивним медіа в Україні
Керівник та операційний директор підрозділу Pay TV медіагрупи Starlight Media Віталій Сперкач — про новий спортивний канал Maincast Sport, його нішу, переваги та дистрибуцію.
Віталій Сперкач: Maincast Sport сподівається стати топовим спортивним медіа в Україні
Межа on mezha.net
Уряд України пришвидшує відновлення житла після обстрілу Києва
Як повідомляє Telegram-канал Юлії Свириденко Після нещодавнього обстрілу Києва уряд України ухвалив важливе рішення, яке має на меті пришвидшити процес відновлення зруйнованого житла. Новий механізм передбачає спрощення процедур та можливість паралельного проходження етапів відновлення. Про це повідомила прем’єр-міністерка України Юлія Свириденко після позачергового засідання Кабміну, що відбулося 2 серпня. Уряд запроваджує додатковий механізм, який дозволить […] The post Уряд України пришвидшує відновлення житла після обстрілу Києва first appeared on Межа. Новини України..
Уряд України пришвидшує відновлення житла після обстрілу Києва
Межа on mezha.net
Евакуація депортованих українців з Росії через Грузію: новий алгоритм
Як уточнює офіційний Telegram-канал МЗС України В українському посольстві в Грузії повідомили, що найближчим часом буде узгоджено алгоритм та маршрут для евакуації українців, депортованих з Росії, які наразі опинилися у буферній зоні на російсько-грузинському кордоні. Багато з них відбували покарання у колоніях на територіях, що контролюються Росією. Андрій Білик, перший секретар з консульських питань українського […] The post Евакуація депортованих українців з Росії через Грузію: новий алгоритм first appeared on Межа. Новини України..
Евакуація депортованих українців з Росії через Грузію: новий алгоритм
Межа on mezha.net
Верховна Рада посилила незалежність НАБУ та САП: новий закон
Як повідомляє Telegram-канал Юлії Свириденко Верховна Рада України ухвалила законопроєкт №13533, який суттєво посилює повноваження Національного антикорупційного бюро (НАБУ) та Спеціалізованої антикорупційної прокуратури (САП). Цю ініціативу, запропоновану президентом Володимиром Зеленським, підтримали 331 депутат. Парламентарі також проголосували за те, щоб голова Верховної Ради Руслан Стефанчук терміново підписав закон і передав його на підпис президенту. Цю пропозицію […] The post Верховна Рада посилила незалежність НАБУ та САП: новий закон first appeared on Межа. Новини України..
Верховна Рада посилила незалежність НАБУ та САП: новий закон
Еспресо on espreso.tv
Свій бренд чи франшиза: яку модель обрати під час відкриття кав'ярні
Атмосферні кав'ярні стали дуже популярними місцями для відпочинку або спілкування з друзями, близькими. Нині це не просто локації, де можна випити улюблений ароматний напій, а справжні центри для соціальних контактів. Це стосується не лише великих мережевих гігантів, також ідеться про невеликі локальні заклади. Тому, якщо ви плануєте відкрити власну кав'ярню, ви можете обрати не лише стратегію побудови власного бренду, а й розглянути можливість роботи за франшизою. Це можете суттєво спростити старт та прискорити розвиток бізнесу, але у такого методу є також свої недоліки. Франшиза на кавовий бізнес: головні переваги та недоліки Франшиза – популярний спосіб започаткувати власну вправу. У такій моделі новий підприємець отримує від компанії дозвіл працювати під її брендом і за напрацьованими стандартами, але сплачуючи за це роялті. Суть полягає в тому, що підприємець може запустити власну справу під уже відомими брендом, який має сформовану репутацію, налагоджену бізнес-модель, пізнаваність та стабільний попит. Якщо підприємець не має досвіду роботи у певній сфері, тоді робота за франшизою допоможе уникнути багатьох простих помилок, яких підприємці припускаються на старті. Завдяки популярності бренду не доведеться витрачати зайві кошти на розкручування, а також на формування довіри. Крім того, франчайзер  надає не просто дозвіл на використання власної назви, а й консультації з усіх важливих питань та контролює процеси. Тобто підприємцю не потрібно самостійно вигадувати концепцію, проводити навчання персоналу, шукати постачальників обладнання чи продуктів. Адже все це вже буде організовано та відпрацьовано за єдиним стандартом, що значно спрощує запуск та подальше ведення бізнесу. Саме це особливо цінно для тих людей, які не мають досвіду в кавовій сфері. Кожен розуміє, що ведення власного бізнесу – це завжди ризики, проте шанси на успіх значно вищі, якщо використовувати готову бізнес-модель та ментора, що допоможе з вирішенням головних питань. Франчайзери зацікавлені в тому, щоб підприємець мав стабільні прибутки та гарну репутацію, адже від цього залежить і репутація всієї мережі. "Франшиза – це не просто купив і забув. Ми несемо відповідальність за репутацію бренду, тому контролюємо всі процеси, адже один невдалий заклад може зіпсувати репутацію всієї мережі”, - розповіла Оксана Вітинська, засновниця львівської мережі кавʼярень "Black Honey".Кав'ярня, фото: freepikПроте одним із найбільших недоліків франшизи є ціна, а саме перший внесок за право користуватися брендом. Стартові вкладення можуть сягати чималих сум, адже треба не лише орендувати приміщення, а й провести ремонт та облаштувати його під чітко вказані параметри. Вартість найменшої франшизи сягає кількох тисяч доларів. Ба більше, не варто забувати про щомісячну грошову винагороду – роялті, яке зазвичай становить 3-10% від доходу закладу. Крім того, проявляти фантазію щодо зміни меню чи, наприклад, дизайну кав'ярні, також не вийде. Всі правила встановлює франчайзер, а підприємець лише втілює готові моделі в життя. Тому, якщо ви хочете виділятись або створити оригінальний заклад без будь-якого підпорядкування, тоді франшиза – це не ваш варіант. Кав'ярня та власний бренд: плюси та мінусиВідкрити кав'ярню під власним брендом – це заповітна мрія багатьох, але для того, щоб вона здійснилась, потрібна серйозна підготовка. Насамперед експерти радять почати з аналізу ринку, щоб достеменно знати конкурентів поблизу та їхні пропозиції. Варто знайти й те, чого може бракувати відвідувачам у цих закладах, а також як ви можете вирізнитись та привабити клієнтів.   Наступний важливий крок – складення бізнес-плану, де буде чітко визначено концепцію закладу, прописано потенційних гостей, маркетингову стратегію та прораховано фінансові витрати, а також очікувані прибутки. Не менш важливим є також вибір локації, адже від цього буде залежати потік потенційних клієнтів та рівень продажів. Найкраще - щоб кав'ярня мала вдосталь простору та приємну атмосферу для клієнтів. Дуже часто такі заклади розташовують поряд із бізнес-центрами або вишами. Проте не варто забувати про те, на яких відвідувачів націлений ваш бізнес. Так, наприклад, кав'ярні, що розташовані в центральних районах, можуть відчувати зменшення потоку людей у вихідні. Проте в житлових комплексах потік гостей протягом тижня практично не змінюється. Кав'ярня, фото: freepik"Погоджуюся, що кав’ярня у підвалі або без вікон – це фактично вирок. Тому тут головне – не потрапити в пастку невдалого приміщення. Обираючи локацію, ми звертаємо увагу на інклюзивність: вхід має бути зручним, дверний отвір – більшим за 1 метр, а в приміщенні має бути можливість облаштувати інклюзивний санвузол", – пояснює Вітинська.Коли ви закінчите формувати основні цінності закладу на модель вашого бізнесу, тоді можна братися до оформлення та обладнання кав'ярні, а також пошуку постачальників.Головними перевагами власного бренду є свобода у прийнятті рішень, формуванні асортименту та створенні власного стилю. Проте щоб бізнес процвітав, доведеться чимало часу приділити маркетинговій стратегії, рекламі та зміцненню довіри клієнтів. Крім того, власнику доведеться самостійно розібратись, як працює кавовий бізнес і добре розуміти продукт, тобто стати експертом у цій сфері. З часом власну справу можна буде масштабувати, адже ніхто не буде стримувати ваші ідеї.  Тож якщо ви хочете розпочати справу без зайвих ризиків, готові працювати за встановленими правилами та не хочете працювати над творчими завданнями, як-от розробка концепції, тоді франшиза – це гарний варіант. Проте якщо ви хочете самостійно створювати кав'ярню та не хочете, щоб ваш бізнес контролювали, тоді особистий бренд буде кращим рішенням. Джерела: 24 Канал, Кошт
Свій бренд чи франшиза: яку модель обрати під час відкриття кав'ярні
Межа on mezha.net
Новий портал “Твоя підтримка” для ветеранів та працівників МВС України
Як повідомляє телеграм-канал Ігоря Клименка Міністерство внутрішніх справ України представило новий портал “Твоя підтримка”, який покликаний надати всебічну інформаційну допомогу ветеранам, працівникам МВС, які постраждали, а також звільненим з полону та їхнім родинам. Про це повідомив міністр внутрішніх справ Ігор Клименко у своєму телеграм-каналі. “Цей ресурс – наш спільний крок до нової якості підтримки. Чітке […] The post Новий портал “Твоя підтримка” для ветеранів та працівників МВС України first appeared on Межа. Новини України..
Новий портал “Твоя підтримка” для ветеранів та працівників МВС України
5 канал on 5.ua
Вибухи в рф і Донецьку, новий дедлайн для путіна, моторошна стрілянина в США – трансляція  (Відео)
"5 канал" показує наживо
Вибухи в рф і Донецьку, новий дедлайн для путіна, моторошна стрілянина в США – трансляція  (Відео)

Join to the Platform

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules


Last comments

What is wrong with this post?