Search trend "уз"

Sign up, for leave a comments and likes
News filter
“Укрзалізниця” зіткнулася з новим технічним збоєм: що не працює і що робити
АТ "Укрзалізниця" попередила про новий технічний збій 28 березня, який торкнувся процесу купівлі квитків. У компанії вже прокоментували ситуацію. Про це Укрзалізниця повідомляє у Телеграмі, передає Рубрика. Наразі доступ до сайту УЗ закритий, замість цього висвічується змістовне повідомлення, в якому йдеться, що тимчасово не працює: продаж квитків через застосунок та сайт, онлайн сервіси замовлення послуг, […] Тhе роst “Укрзалізниця” зіткнулася з новим технічним збоєм: що не працює і що робити арреаrеd fіrst оn Рубрика.
we.ua - “Укрзалізниця” зіткнулася з новим технічним збоєм: що не працює і що робити
Письменниця наклала на себе руки
28 березня 1941 року британська письменниці Вірджинія Вулф покінчила життя самогубством. Того дня вона залишила чоловіку 60-річному Леонарду Вулфу передсмертну записку, в якій зазначила: "Цього разу я не вилікуюсь". Потім пішла до річки Уз, що була розташована біля їхнього будинку. Коли її чоловік прибіг до цього місця, то побачив лише тростину у воді. Жінці було 59 років. Письменниця народилася 25 січня 1882 року в Лондоні в сім'ї аристократів. Батько Леслі Стівен був літературним критиком, а мати Джулія Дакуорт працювала натурницею. Для батьків це був другий шлюб. Стівен мав доньку, Дакуорт виховувала 3 дітей. Вірджинія була їхньою спільною донькою. У подружжя народилися четверо дітей: Ванесса, Тобі, Вірджинія і Адріан. Леслі товаришував з представниками літературної галузі та часто запрошував письменників, філософів, поетів до себе додому. Також в їхньому будинку була бібліотека, тому Вірджинія добре знала англійську літературу, вивчала з репетиторами грецьку мову. 1902-го вона написала в своєму щоденнику, що бачить себе письменницею. Коли дівчині виповнилося 13 років, її мати померла. Вірджинія пережила нервовий зрив. Після смерті дружини Стівен перетворювався на деспота. Згодом від тифу померла старша сестра Вірджинії Стелла, а за нею - батько. Майбутня письменниця впала в депресію. Вона постійно вела внутрішні діалоги з ним, звинувачувала в тих чи інших вчинках, знаходила виправдання. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Письменник заповів 10 тис. рублів українській організації 1904-го Вірджинія разом з іншими членами родини переїжджає з аристократичного лондонського району Кенсінгтон до богемного Блумсбері. Вона залишилася під опікою братів. Тобі, який закінчив Кембриджський університет і нудьгував по своєму минулому колу спілкування, почав влаштовувати вечори по четвергах. Так утворилася група Блумсбері - інтелектуальний гурток художників, літераторів, філософів. Вони збиралися для обговорення, часто осуджували вікторіанське суспільство. Вірджинія дебютувала 1905 року як автор рецензій на літературні твори сучасників і статей в журналі Тіmеs. Письменниця та її сестра Ванесса були близькими. Ще в дитинстві вони поклялися жити разом і ніколи не виходити заміж. Та 1907-го Ванесса погоджується на пропозицію руки і серця Клайва Белла. Це сталося через декілька днів після смерті Тобі: напередодні під час подорожі Грецією він захворів тифом. Вірджинію таке рішення сестри образило, і письменниця залишилася жити вдвох з братом Адріаном. Згодом жінка познайомилася з учасником гуртку Леонардом Вулфом, який був і близьким другом Тобі. Над пропозицією про одруження Вірджинія думала 3 роки: то відхиляла, то знову приймала. Згодом пара одружилася в серпні 1912-го. Вулф з ніжністю ставився до дружини та підтримував її в усьому. Шлюб перетворився на інтелектуальний союз, який був заснований на взаємній повазі. Вони залишалися близькими до кінця життя. Перший роман "По морю геть" (Тhе Vоyаgе Оut) Вірджинія презентувала 1915 року. Ще через 10 років випустила один з найбільш значущих своїх творів "Місіс Делловей". Фемінізм є провідною темою романів Вулф: письменниця яскраво виражала свою соціальну позицію. Її творчість стала особливо актуальною в 1970-ті під час феміністичного руху. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Серце Вольтера зберігають у бібліотеці Коли Вірджинії виповнилося 40 років, в неї закохалася аристократка та письменниця Віта Секвілл-Вест. Стосунки тривали 5 років. Віта схиляла Вулф до інтиму. Та Вірджинію влаштовували платонічні стосунки. Леонард не заперечував: у роки спілкування з Вітою його дружина написала найкращі свої твори. Зокрема, роман "Орландо" (1928). Протягом життя Вулф часто потрапляла в клініку через психічні захворювання. Хвороба прогресувала. Самопочуття погіршила Друга світова війна. Письменниця боялася, що фашисти доберуться до Англії. Тоді її чоловіка-єврея чекала б страшна доля. Жінка домовилася з Леонардом: в разі німецької окупації обидва покінчать життя самогубством. Із початком Другої світової німецькі літаки стали бомбардувати Лондон. Під час чергового нальоту згоріла бібліотека письменниці, ледь не загинув чоловік. Ці події остаточно розхитали нервову систему жінки. Медики наполягали на лікуванні Вірджинії в психіатричній лікарні. Леонард не хотів залишати дружину, після чого відвіз її до міста Родмелл. 1941 року головні болі Вірджинії не вщухали: голоси в голові ставали більш чіткими. 28 березня того ж року письменниця залишила чоловікові листа, в якому вибачилася і пояснила, що більше не може мучити себе і його. Коли Леонард прочитав лист, то одразу побіг до річки Уз. На поверхні води плавала тростина Вірджинії. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Елізабет Тейлор "запізнилася" на власний похорон Письменницю шукали протягом 3 тижнів. 18 квітня 1941 року її тіло течією викинуло на берег. Кишені Вірджинії були набиті камінцями. Вірджинія Вулф - британська письменниця, літературна критикиня, ікона фемінізму. Входила до групи Блумсбері. Одна з найзначніших постатей літературного модернізму ХХ ст. До найвідоміших її робіт відносять романи "Місіс Делловей" (1925), "До маяка" (1927) та "Орландо" (1928).
we.ua - Письменниця наклала на себе руки
Розкажіть друзям про we.ua та отримайте винагороду

А Ви знаєте що на Платформі we.ua діє реферальна програма?

Ви приводите друзів та знайомих і отримуєте винагороду за їх реєстрації.

То ж, не гайте час! Розкажіть про we.ua своїм друзям, родичам та колегам. Надішліть їм своє реферальне посилання, яке легко знайти в розділі Мої друзі, та отримайте на свій бонусний рахунок додаткові надходження за кожну нову реєстрацію.

Розміщуйте своє реферальне посилання в інших соціальних мережах, в коментарях, в тематичних форумах та будь-де. Так у Вас буде більше друзів та підписників і більше бонусів на бонусному рахунку.

Ви зможете використати бонуси на додаткові послуги Платформи, а також - придбати корисні товари в нашій online-крамничці.

Детальніше про реферальну програму: https://we.ua/info/referral-program.

we.ua - Розкажіть друзям про we.ua та отримайте винагороду
Кібератака на Укрзалізницю та її скелети у шафі
У червер, 27 березня Укрзалізниця відновила онлайн-продажі квитків на потяги після наймасштабнішої хакерської атаки. До відновлення сервісів залучали СБУ та "Київстар". Власне, чому відбулась така атака ми можемо лише здогадуватись. За однією із версій зловмисники, ймовірно, полювали на інформацію про світових топчиновників, котрих чимало побувало в Україні за три роки повномасштабного вторгнення. Та пильна увага до крупного українського залізничного перевізника оголила й інші проблеми, котрі раніше не впадали в око широкому загалу. Витоку інформації не сталось. Можливо.. Нагадаємо, онлайн-системи та сервіси Укрзалізниці зазнали масштабної, прицільної атаки 23 березня. За словами залізничників, вона була багаторівнева. Через технічний збій не працював продаж квитків через застосунок та сайт, онлайнсервіси замовлення та довідкові послуги. Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин безперервної роботи. "На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб", - зазначили в Укрзалізниці. При цьому додається, що витоку жодної сенситивної інформації під час кібератаки не було допущено. Також у відомстві попередили про можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження сервісу. Оскільки й раніше УЗ ставала обʼєктом кібератак ворога, у компанії діють протоколи резервування. Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із "бекапів" фахівці УЗ, багато залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно протестувати сервіси на можливі ураження, пояснили в компанії. Російські хакери намагаються реалізовувати погрози Принагідно нагадаємо, що 12 грудня 2023 року масштабної хакерської атаки зазнав мобільний оператор "Київстар". Тоді в абонентів повністю зник звʼязок та інтернет. Усі послуги змогли відновити лише 20 грудня. Відповідальність за атаку на "Київстар" взяла на себе російська хакерська організація "Солнцепёк". Хакери стверджували, що причиною атаки було те, що компанія забезпечує зв'язком ЗСУ (це в день атаки спростували в Сухопутних військах), державні органи та силові структури України. У "Київстарі" згодом заявили, що основна ціль атаки - руйнування ІТ-інфраструктури, яке частково сталося. Там наголосили, що "війна проходить не тільки на полі бою, а також і у віртуальному, й у кіберпросторі". Через деякий сталися збої у "ПриватБанку", "Ощадбанку" та Моnоbаnk. Однак тоді хакери не змогли досягти мети та пробити систему. Тарифи зростуть ефективність падає А тепер від загальної російської кіберзагрози перейдемо до конкретних інших проблем Укрзалізниці. Ми не будемо переконано повʼязувати їх з останньою масштабною кібератакою, але сумніви все ж беруть. Над УЗ зависла загроза втрати вагомого й серйозного патрнера. Український агробізнес робить відкриті заяви: якщо Укрзалізниця не модернізується, то цей важливий сектор української господарки швидко адаптується до самостійних перевезень. Агробізнес вимагає від Укрзалізниці покращення ефективності найближчим часом, інакше українські аграрії розвиватимуть альтернативні варіанти для перевезення продукції. Про це заявив генеральний директор Українського клубу аграрного бізнесу (УКАБ) Олег Хоменко. Увага акцентується на тому, що 2024 рік став лояльнішим для агробізнесу з погляду ціноутворення та продажів, проте співпраця українських аграріїв з Укрзалізницею досі залишає бажати кращого. Якщо у 20222023 роках, незважаючи на підвищення тарифів і значні часові логістичні витрати, агросектор не мав суттєвого вибору у питаннях перевезень, то наразі є певні зміни. Окупація 20% територій призвела до скорочення виробництва сільськогосподарської продукції, тож навіть у найкращі врожайні роки обсяг перевезень не перевищував 65 млн т агропродукції. Аграраії стверджують, що необхідно враховувати таке зменшення потенційного попиту на свої послуги з боку агросектору. Але натомість планується збільшення тарифів за відсутності покращення ефективності. Серед основних проблем УЗ на думку УКАБ: низька швидкість перевезень: сільськогосподарська продукція з умовного елеватора у Чернігівській області до умовного порту в Одеській області, за розрахунками Укрзалізниці, рухається із середньою швидкістю 50 км на день. Тобто термін доставки 1011 днів; відсутність належного GРS-трекінгу для відстеження вагонів; дотування пасажирських перевезень за рахунок вантажних і спроби компенсувати збитки шляхом підвищення тарифів; низький рівень залученості сучасних технологій. Зауважується, що основна причина проблем монопольне становище АТ "Укрзалізниця". Відсутність конкуренції дає компанії змогу диктувати умови. Покращити ситуацію могло б розділення Укрзалізниці на три окремі напрями: пасажирські перевезення, інфраструктура та вантажні перевезення. Також раніше неодноразово наголошувалось, що Укрзалізниця має займатися автоматизацією процесів перевезення, а не лише підвищувати тарифи. Інший бік тієї ж медалі 31 грудня минулого року на зустрічі в Лондоні кредитори відмовили Укрзалізниці в реструктуризації боргів на на $895 млн. І вже на січень 2025-го була запланована виплата УЗ кредиторам близько $83 млн купонів за єврооблігаціями. УЗ попередила кредиторів, що можливість сплатити майбутні відсоткові виплати, заплановані на січень 2025 року, залежатиме від підвищення тарифів на вантажні перевезення, динаміку перевезень і перебіг війни. Також Укрзалізниця просила кредиторів проголосувати за перегляд умов погашення двох серій облігацій: на $594,9 млн під 8,250%, які компанія має погасити у 2026 році, та на $300 млн під 7,875% із терміном погашення в 2028-му. На січень 2025-го була запланована виплата купонів, яка припадала на 20232024 роки. УЗ просила відтермінувати купонні платежі з кожної серії облігацій на 12 місяців. Укрзалізниця також просила дозволу кредиторів на залучення 99 млн позики від Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР). Зі свого боку, УЗ зобов'язувалася не сплачувати за цей період інші борги на суму понад $20 млн, крім боргів перед ЄБРР, та не виплачувати дивіденди. Компанія пояснювала запит значними фінансовими втратами та руйнуваннями інфраструктури через війну. ЕВІТDА (аналітичний показник, що дорівнює обсягу прибутку до вирахування витрат) компанії знизилася з 6,6 млрд грн у першому кварталі 2024 року до прогнозованого 1 млрд грн за четвертий квартал. Без державної підтримки чистий збиток у 2024-му очікувався на рівні 1,5-2,5 млрд грн. Також варто зазначити, що торік Укрзалізниця вийшла на 4, 9 млрд грн прибутку проти майже 10 млрд грн збитків у 2022-му. За підсумками минулорічних січнявересня "Укрзалізниця" скоротила чистий прибуток упʼятеро - до 1,66 млрд грн, порівняно з результатами дев'яти місяців минулого року. Це вже друге прохання компанії переглянути умови погашення боргу на $895 млн із початку повномасштабної війни. Тобто питання дефолту для Укрзалізниці актуальне й доволі гостре, й відомство позиціонує себе як критично збиткове підприємство. Водночас, за словами засновника Руху "Україна 30" Святослава Дубини, в минулому році зарплата голови Укрзалізниці склала 9 млн грн на місяць; його семи заступників по 5,5 млн грн щомісячно. Пазли почали складатись. Повертаючись до кібератаки на "Київстар", як відомо, після неї оператор немилосердно по- дирницьки як для війни, підняв тарифи. Це змусило багатьох багаторічних користувачів переходити до інших операторів. У ситуації з УЗ такі наміри висловлює агросектор. А УЗ своєю чергою говорить про необхідінсть підняття тарифів. Ми ж наразі ставимо ще одне питання: чи не поглинула, зовсім випадково, ця кібератака певні документи, котрі могли б завадити перейти державній українській залізниці у приватні руки. Американські чи британські, наприклад. Після перспектив української атомної енергетики ми вже нічому не дивуємось. Нагадаємо, Укрзалізниця акціонерне товариство, 100 % акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Але в українській воєнній реальності можливі варіанти.
we.ua - Кібератака на Укрзалізницю та її скелети у шафі
Саміт «коаліції охочих» у Парижі та відновлення роботи онлайн-сервісів УЗ. Головне за день
Головні новини четверга, 27 березня, – у Парижі відбувся саміт коаліції охочих, а УЗ відновила онлайн-продаж квитків після кібератаки.
we.ua - Саміт «коаліції охочих» у Парижі та відновлення роботи онлайн-сервісів УЗ. Головне за день
Пасажири УЗ досі скаржаться на некоректну роботу онлайн-сервісів. У компанії пояснили, як повернути зниклі квитки: інструкція
Пасажири «Укрзалізниці» досі скаржаться на некоректну роботу сервісів із купівлі квитків: білети зникають, не відображаються, збій відбувається безпосередньо під час купівлі на якомусь із кроків.  У компанії розповіли, як повернути зниклий квиток і як знайти квитки, придбані до кібератаки.
we.ua - Пасажири УЗ досі скаржаться на некоректну роботу онлайн-сервісів. У компанії пояснили, як повернути зниклі квитки: інструкція
​Як знайти квитки, придбані до кібератаки: в УЗ пояснили
Де подівся мій квиток і як повернути гроші, або ж як знайти квитки, придбані до кібератаки 22 березня 2025 року.
we.ua - ​Як знайти квитки, придбані до кібератаки: в УЗ пояснили
Тисячі запитів одночасно. УЗ відреагувала на скарги про проблеми в додатку після відновлення і пояснила, як купити міжнародні квитки
Пасажири Укрзалізниці у четвер, 27 березня, масово скаржаться на роботу додатку та сайту компанії після того, як УЗ повідомила про відновлення онлайн-сервісів після кібератаки.
we.ua - Тисячі запитів одночасно. УЗ відреагувала на скарги про проблеми в додатку після відновлення і пояснила, як купити міжнародні квитки
UРD. «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі після кібератаки. Як працюють сервіси зараз
Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп-роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці.
we.ua - UРD. «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі після кібератаки. Як працюють сервіси зараз
Росія боїться діалогу, УЗ повертає продаж квитків онлайн та нові мита на авто у США — головні новини ранку 27 березня
Президент Володимир Зеленський заявив, що Україна веде переговори щодо припинення вогню виключно зі Сполученими Штатами, тоді як Росія боїться будь-якого діалогу
we.ua - Росія боїться діалогу, УЗ повертає продаж квитків онлайн та нові мита на авто у США — головні новини ранку 27 березня
&quоt;УЗ&quоt; почала відновлювати онлайн-сервіси після збою
Систему онлайн-продажів на ранок 27 березня відновили в резервному форматі
Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн після рекордної кібератаки
Після наймасштабнішої в історії Укрзалізниці кібератаки компанії вдалося відновити роботу сайту та мобільного застосунку за 89 годин безперервної роботи. Про це повідомляє Теlеgrаm УЗ. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Укрзалізниці третій день поспіль не можуть відновити онлайн-послуги після кібератаки На першому етапі запущено базовий функціонал продаж і повернення квитків на всі напрямки з можливістю бронювання за 20 днів до відправлення. Попри безпрецедентну атаку на операційні системи залізниці, витоку конфіденційної інформації не сталося. До відновлення сервісів були залучені ІТ-фахівці Укрзалізниці, кібердепартамент СБУ, експерти СЕRТ-UА при Держспецзв'язку та інші партнери. Фахівці продовжують роботу над повним відновленням усіх онлайн-сервісів, зокрема клієнтських. На випадок можливих перебоїв у роботі системи вокзали та каси по всій країні працюють у посиленому режимі, забезпечуючи безперервний продаж квитків. Поїзди продовжують курсувати за розкладом. В ІТ системі Укрзалізниці 23 березня було зафіксовано технічний збій. Онлайн сервіси не працювали. Укрзалізниця дякує пасажирам за терпіння та підтримку та попереджає про можливі тимчасові технічні збої через високе навантаження на систему.
we.ua - Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн після рекордної кібератаки
Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків у застосунку після масштабної кібератаки
Відповідне повідомлення з'явилося на головній сторінці застосунку Укрзалізниці, повідомляє Еспресо. "Продаж квитків відновився. Знаходьте рейси та купуйте квитки як зазвичай", - вказано у сповіщенні. Водночас на решті сервісів, на яких можна було придбати квитки, наразі ця функція недоступна через технічні роботи. Фото: скриншотВідновлення роботи застосунку підтвердили в УЗ. Пізніше в компанії уточнили, що на першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал, зокрема продаж та повернення квитків на всі напрямки впродовж 20 діб."Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки, а поїзди - як і всі дні до цього - курсують за розкладом", - пише пресслужба Укрзалізниці.Також у компанії наголосили, що оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі. Пасажирів закликають користуватися застосунком виключно за потреби у терміновій подорожі. "Звертаємо увагу, що архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх РDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира. Також варто перевірити папку "спам", квитки могли впасти туди", - зазначають в Укрзалізниці.Там додають, що для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків – показати квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку."Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку", - йдеться у повідомленні.23 березня в ІТ-системі Укрзалізниці зафіксували технічний збій, через який тимчасово не працювали онлайн-сервіси. Згодом стало відомо, що причиною цьому була масштабна кібератака. Голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський заявив, що попри масштабну кібератаку на онлайн-системи компанії, потяги курсують без збоїв, жодного рейсу не скасували.
we.ua - Укрзалізниця відновила онлайн-продаж квитків у застосунку після масштабної кібератаки

What is wrong with this post?