Gazeta.ua - we.ua

Gazeta.ua

we:@gazeta.ua
20.4 thous. of news
Gazeta.ua on gazeta.ua
"В умовах волатильності треба не боятися змін, а використовувати їх як можливість для зростання" - Артем Павлов
Про свої принципи успіху в міжнародному консалтингу розповів економіст, експерт у сфері фінансових ринків, талановитий топменеджер, Аuthоrіzеd Меmbеr (АМВR) компанії Glоbаl Ехреrt Оf Dеvеlорmеnt Артем Павлов. Невизначеність стає новою нормою на світових фінансових ринках - згідно з січневим дослідженням Gоldmаn Sасhs, наступний економічний цикл характеризуватиметься вищою інфляцією, підвищеними відсотковими ставками та макроекономічною волатильністю. Бізнес зіткнеться з серйозними викликами, а інвесторам доведеться готувати свої портфелі до великих змін. Стати лідером у таких умовах - непросте завдання, проте тим цікавіше його вирішення. Знайти його вдалося Артему Павлову - одному з тих унікальних професіоналів, хто зумів заснувати свою компанію і досягти успіху на тлі кількох економічних криз, вивести бізнес у лідери на фінансовому ринку СНД, відкрити фірму в США і як експерт заявити про себе у світовому професійному співтоваристві. Серед його клієнтів сьогодні - такі відомі бренди, як Ноndа та Кrаft Fооds, а його авторські методики з підвищення ефективності продажів, клієнтського сервісу та впровадження інноваційних рішень використовують фінансові установи в Європі та США. "В умовах волатильності важливо не боятися змін, а використовувати їх як можливість зростання. Ті, хто вміє швидко адаптуватися та знаходити нові шляхи, завжди будуть на крок попереду", - упевнений він. Амбітність - половина успіху "Мотивація, наполегливість та цілеспрямованість - на мій погляд, це складові успіху", - зазначив Артем Павлов. Його першим великим досягненням стало створення унікальної методики із залучення клієнтів на кредитування для одного з найбільших у країні "Укрсоцбанку". ЇЇ успішно використовують і досі у багатьох банках СНД. Унікальна методика побудована на основі масштабного аналізу поведінки клієнтів та системи лояльності - таке рішення було вперше запроваджено у СНД. Вже першого року вона дозволила банку наростити кредитний портфель на 25%. Враховуючи лідируючі позиції "Укрсоцбанку" на ринку, таке зростання свідчило про високий потенціал методики. Досвід банку не лише довів ефективність ідеї та важливість інноваційних рішень, а й встановив новий стандарт у індустрії для інших фінансових установ. Методикою зацікавилися провідні банки СНД, її впровадили великі кредитні організації, зокрема "ПриватБанк". Через 4 роки Артем Павлов був головним економістом групи відділень банку, кредитний портфель під його керуванням сягнув $80 млн, а при купівлі банку UnіСrеdіt Grоuр під час аудиту він не отримав жодного критичного зауваження. Після цього була успішна робота на посаді керівника відділу роздрібного бізнесу у "БМ-Банку", а потім - перемога у конкурсі на посаду керівника відділення А-Ваnk. Тут він з нуля побудував 10 філій у Києві та вивів їх у найприбутковіші в усій мережі. Потік клієнтів у кожному зріс із 10 осіб на день до 200, а кредитний портфель - з $10 млн до $300 млн. До 2016 року А-Ваnk піднявся в рейтингу НБУ з 94 на 31 місце, а його активи зросли майже вчетверо. Артем Павлов сам став цінним активом на фінансовому ринку - банки готові були пропонувати будь-які умови, щоб отримати одного з найкращих вітчизняних фахівців. Він обрав Unіvеrsаl Ваnk (входив до Еurоbаnk ЕFG) та очолив відділення преміумсегменту. За кілька місяців новий керівник вирішив проблему недостатньої індивідуалізації обслуговування, розробивши нові стратегії для роботи з VІР-клієнтами. За основу він узяв аналітику потреб та звичок клієнтів. Результатом стало зростання клієнтського портфеля на 40%, а середнього прибутку на клієнта - на 20%. Ця розробка Павлова у сфері процедур ідентифікації та верифікації клієнтів (КYС) швидко зарекомендувала себе у банківській галузі як ефективний інструмент. Рішення, спочатку впроваджене в "А-Банку" і вдосконалене в Unіvеrsаl Ваnk, активно переймали інші великі установи - система була інтегрована, зокрема, в UnіСrеdіt та "ПриватБанку". Своя справа Досвід та прагнення інновацій підштовхнули Артема Павлова до нової мети: власного бізнесу в сфері маркетингу та економіки та виведення його в лідери. Перший рік його Glоbаl Ехреrt Оf Dеvеlорmеnt дався нелегко: пошук партнерів, перших клієнтів, оцінка фінансових ризиків та опрацювання стратегії забирали весь час та сили. "Допомогли здатність до швидкого навчання, впровадження інноваційних рішень, таких як цифровий маркетинг та автоматизація процесів, а також здатність будувати довірчі відносини з клієнтами", - розповів Павлов. Він успішно провів компанію через економічну кризу 2013-2014 років і не лише уникнув стагнації під час пандемії, а й залучив корпоративних клієнтів - кілька великих бізнес-груп у СНД та США. Це зміцнило його позиції на ринку. 2023 року він відкрив представництво в США та отримав великі міжнародні контракти. А вже цьогоріч Артем Павлов за видатні заслуги у розвитку американського Glоbаl Ехреrt Оf Dеvеlорmеnt був удостоєний авторитетної міжнародної премії СаsеsFасеs у номінації "Найкращий підприємець" за розробку інноваційного проєкту "Маркетинг для бізнесу", який об'єднав найкращі практики ринкової аналітики та стратегічні технології. "Акцент на роботі з корпоративними клієнтами, які пред'являють високі вимоги, дався непросто. Так, в одному з кейсів для великої бізнес-групи вимагалося рішення з оптимізації фінансової та маркетингової діяльності, зокрема управління корпоративними фінансами і картами. Потрібно було запропонувати не тільки найкращі умови кредитування, а й запровадити гнучку систему звітності, яка дозволяла б у реальному часі відстежувати всі фінансові потоки. Ми впоралися із завданням: система заощадила клієнту близько 20% на операційних витратах та підвищила ефективність роботи бухгалтерії", - розповів Павлов. Останніми роками його бізнес показує зростання прибутку на 50% щорічно, його методиками користуються найбільші банки СНД. Як вдалося досягти такого ефекту? Артем Павлов каже, що для нього успіх - це не лише фінансові показники. Головне - створювати реальну цінність для клієнтів, допомагати їм зростати, ухвалювати ефективні рішення та разом досягати визначних результатів.
we.ua - В умовах волатильності треба не боятися змін, а використовувати їх як можливість для зростання - Артем Павлов
Go to all channel news
Sign up, for leave a comments and likes
About news channel
  • Всеукраїнська он-лайн газета. Оперативні новини з України і світу: події, політика, спорт, культура

    All publications are taken from public RSS feeds in order to organize transitions for further reading of full news texts on the site.

    Responsible: editorial office of the site gazeta.ua.

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules