Китайські компанії, що постачають споживчі товари до Росії, почали зупиняти продажі на платформах електронної торгівлі через різке падіння курсу рубля. Про це повідомляє Тhе Моsсоw ТіmеsSоuth з посиланням на Сhіnа Моrnіng Роst. Співрозмовники видання зазначили, що падіння російської валюти до мінімумів із березня 2022 року стурбувало китайських підприємців, особливо тих, хто торгував у рублях. Зазначається, що Китай став найбільшим торговим партнером Росії і головним постачальником ширвжитку замість західних компаній, що пішли: за даними митниці, щомісяця до РФ ввозиться товарів з КНР на $10-11 млрд - удвічі більше, ніж до початку війни. Понад 50% товарів на платформах електронної торгівлі приходять із Китаю, а частка китайських машин на авторинку досягла 70%. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бізнес на смерті: чи реальний крах РФ і коли саме Проте обвал рубля вже завдав китайським експортерам "серйозних збитків". "З одного боку, девальвація рубля. підвищує ціни, послаблюючи бажання російських споживачів купувати. З іншого боку, коливання обмінного курсу "з'їдають" маржу китайських експортерів після оплати", - пише видання. Нові санкції США проти російських банків спричинили падіння курсу рубля. Це ставить під загрозу останні канали прямого надходження іноземної валюти у РФ. 21 листопада США запровадили санкції проти близько 50 російських банків, які мають зв'язки з глобальною фінансовою системою. З того часу рубль втратив понад 5%. Курс рубля перевищив 105 за долар. Це найслабший рівень з березня 2022 року, коли були запроваджені перші масштабні санкції через повномасштабне вторгнення в Україну.
... More
