Соціальна мережа Х, що належить Ілону Маску, посилює правила щодо пародійних облікових записів. Нові вимоги почнуть діяти 10 квітня, кажуть у компанії. Користувачі, які ведуть пародійні акаунти, будуть зобов'язані вказувати відповідні позначки на початку імені профілю. Дозволені варіанти - "фейковий" або "пародійний". "Ми випускаємо оновлення, щоб покращити прозорість облікових записів пародій, коментарів і шанувальників (РСF) на нашій платформі. Починаючи з 10 квітня, усі облікові записи РСF повинні будуть включати ключові слова, сумісні з РСF, на початку імен облікових записів і уникати використання ідентичних аватарів для об'єктів, які вони зображують", - заявили представники Х. Окрім цього, власники таких акаунтів не зможуть використовувати зображення, які належать тим, кого вони пародіюють. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: SЕС подала позов проти Маска через приховування купівлі акцій Тwіttеr Такі зміни запровадили через скарги користувачів. Деякі акаунти вводили людей в оману, видаючи себе за відомих осіб, зокрема самого Ілона Маска. Нещодавно один із пародійних профілів Маска, що має понад мільйон підписників, запустив фейковий розіграш Теslа. Користувачам пропонували поставити лайк і залишити коментар, щоб отримати шанс на виграш. Пост набрав 428 тис. вподобань і понад 200 тис. відповідей. Адміністрація соцмережі закликає всіх, кого стосуються ці зміни, внести відповідні коригування у свої профілі до 10 квітня. Ілон Маск купив Тwіttеr, який перейменував на Х, у жовтні 2022 року за $44 млрд. "Прекрасна річ у Твіттері полягає в тому, що він розширює можливості громадянської журналістики - люди можуть поширювати новини без упередженості в установі", - написав Маск в дописі.
... More
