Японська автокомпанія Іsuzu оголосила про офіційний початок серійного виробництва електромобіля D-МАХ ЕV. Він став першим електричним пікапом бренду, пише NV. "Електричний пікап майже ідентичний популярному D-МАХ від Іsuzu, але дизельний силовий агрегат замінено парою електродвигунів. D-МАХ ЕV оснащений новими електромоторами, одним спереду, а іншим ззаду, для постійного повного приводу. Іsuzu також заявила, що новий електропікап відповідатиме продуктивності наявних дизельних моделей, й матиме високу буксирувальну здатність", - йдеться у повідомленні. Компанія розпочала виробництво моделей з лівостороннім кермом, які надійдуть до Європи у третьому кварталі поточного року. До кінця 2025-го у Великій Британії розпочнеться виробництво моделей з правим кермом, а продажі очікуються у 2026 році. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тоyоtа в альянсі з Wаymо розроблятиме автономні авто Перший електричний пікап Іsuzu оснащено акумулятором місткістю 66,9 кВт&sdоt;год. Він може похизуватися запасом ходу до 263 км за циклом WLТР. У місті він може проїхати до 361 км. Максимальна швидкість - понад 130 км/год Авто має сукупну потужність 188 к.с. (140 кВт) та максимальний крутний момент 240 фунт-фут (325 Нм). Пікап також може буксирувати понад 3500 кг із максимальним корисним навантаженням понад 1010 кг. Це приблизно стільки ж, скільки й у дизельного D-МАХ, який має буксирувальну здатність 3500 кг та корисне навантаження до 1200 кг. Офіційно ціни ще не оголошені, але очікується, що D-МАХ ЕV коштуватиме дещо дорожче, ніж дизельна модель, базова ціна якої становить близько 36&thіnsр;500 ($41&thіnsр;600). Автокомпанія Кіа тим часом презентувала свій перший пікап Таsmаn на автошоу в Саудівській Аравії. Це середньорозмірний рамний пікап вантажопідйомністю 1,2 т, розповіли на офіційному сайті південнокорейського автовиробника.