Про свої принципи успіху в міжнародному консалтингу розповів економіст, експерт у сфері фінансових ринків, талановитий топменеджер, Аuthоrіzеd Меmbеr (АМВR) компанії Glоbаl Ехреrt Оf Dеvеlорmеnt Артем Павлов. Невизначеність стає новою нормою на світових фінансових ринках - згідно з січневим дослідженням Gоldmаn Sасhs, наступний економічний цикл характеризуватиметься вищою інфляцією, підвищеними відсотковими ставками та макроекономічною волатильністю. Бізнес зіткнеться з серйозними викликами, а інвесторам доведеться готувати свої портфелі до великих змін. Стати лідером у таких умовах - непросте завдання, проте тим цікавіше його вирішення. Знайти його вдалося Артему Павлову - одному з тих унікальних професіоналів, хто зумів заснувати свою компанію і досягти успіху на тлі кількох економічних криз, вивести бізнес у лідери на фінансовому ринку СНД, відкрити фірму в США і як експерт заявити про себе у світовому професійному співтоваристві. Серед його клієнтів сьогодні - такі відомі бренди, як Ноndа та Кrаft Fооds, а його авторські методики з підвищення ефективності продажів, клієнтського сервісу та впровадження інноваційних рішень використовують фінансові установи в Європі та США. "В умовах волатильності важливо не боятися змін, а використовувати їх як можливість зростання. Ті, хто вміє швидко адаптуватися та знаходити нові шляхи, завжди будуть на крок попереду", - упевнений він. Амбітність - половина успіху "Мотивація, наполегливість та цілеспрямованість - на мій погляд, це складові успіху", - зазначив Артем Павлов. Його першим великим досягненням стало створення унікальної методики із залучення клієнтів на кредитування для одного з найбільших у країні "Укрсоцбанку". ЇЇ успішно використовують і досі у багатьох банках СНД. Унікальна методика побудована на основі масштабного аналізу поведінки клієнтів та системи лояльності - таке рішення було вперше запроваджено у СНД. Вже першого року вона дозволила банку наростити кредитний портфель на 25%. Враховуючи лідируючі позиції "Укрсоцбанку" на ринку, таке зростання свідчило про високий потенціал методики. Досвід банку не лише довів ефективність ідеї та важливість інноваційних рішень, а й встановив новий стандарт у індустрії для інших фінансових установ. Методикою зацікавилися провідні банки СНД, її впровадили великі кредитні організації, зокрема "ПриватБанк". Через 4 роки Артем Павлов був головним економістом групи відділень банку, кредитний портфель під його керуванням сягнув $80 млн, а при купівлі банку UnіСrеdіt Grоuр під час аудиту він не отримав жодного критичного зауваження. Після цього була успішна робота на посаді керівника відділу роздрібного бізнесу у "БМ-Банку", а потім - перемога у конкурсі на посаду керівника відділення А-Ваnk. Тут він з нуля побудував 10 філій у Києві та вивів їх у найприбутковіші в усій мережі. Потік клієнтів у кожному зріс із 10 осіб на день до 200, а кредитний портфель - з $10 млн до $300 млн. До 2016 року А-Ваnk піднявся в рейтингу НБУ з 94 на 31 місце, а його активи зросли майже вчетверо. Артем Павлов сам став цінним активом на фінансовому ринку - банки готові були пропонувати будь-які умови, щоб отримати одного з найкращих вітчизняних фахівців. Він обрав Unіvеrsаl Ваnk (входив до Еurоbаnk ЕFG) та очолив відділення преміумсегменту. За кілька місяців новий керівник вирішив проблему недостатньої індивідуалізації обслуговування, розробивши нові стратегії для роботи з VІР-клієнтами. За основу він узяв аналітику потреб та звичок клієнтів. Результатом стало зростання клієнтського портфеля на 40%, а середнього прибутку на клієнта - на 20%. Ця розробка Павлова у сфері процедур ідентифікації та верифікації клієнтів (КYС) швидко зарекомендувала себе у банківській галузі як ефективний інструмент. Рішення, спочатку впроваджене в "А-Банку" і вдосконалене в Unіvеrsаl Ваnk, активно переймали інші великі установи - система була інтегрована, зокрема, в UnіСrеdіt та "ПриватБанку". Своя справа Досвід та прагнення інновацій підштовхнули Артема Павлова до нової мети: власного бізнесу в сфері маркетингу та економіки та виведення його в лідери. Перший рік його Glоbаl Ехреrt Оf Dеvеlорmеnt дався нелегко: пошук партнерів, перших клієнтів, оцінка фінансових ризиків та опрацювання стратегії забирали весь час та сили. "Допомогли здатність до швидкого навчання, впровадження інноваційних рішень, таких як цифровий маркетинг та автоматизація процесів, а також здатність будувати довірчі відносини з клієнтами", - розповів Павлов. Він успішно провів компанію через економічну кризу 2013-2014 років і не лише уникнув стагнації під час пандемії, а й залучив корпоративних клієнтів - кілька великих бізнес-груп у СНД та США. Це зміцнило його позиції на ринку. 2023 року він відкрив представництво в США та отримав великі міжнародні контракти. А вже цьогоріч Артем Павлов за видатні заслуги у розвитку американського Glоbаl Ехреrt Оf Dеvеlорmеnt був удостоєний авторитетної міжнародної премії СаsеsFасеs у номінації "Найкращий підприємець" за розробку інноваційного проєкту "Маркетинг для бізнесу", який об'єднав найкращі практики ринкової аналітики та стратегічні технології. "Акцент на роботі з корпоративними клієнтами, які пред'являють високі вимоги, дався непросто. Так, в одному з кейсів для великої бізнес-групи вимагалося рішення з оптимізації фінансової та маркетингової діяльності, зокрема управління корпоративними фінансами і картами. Потрібно було запропонувати не тільки найкращі умови кредитування, а й запровадити гнучку систему звітності, яка дозволяла б у реальному часі відстежувати всі фінансові потоки. Ми впоралися із завданням: система заощадила клієнту близько 20% на операційних витратах та підвищила ефективність роботи бухгалтерії", - розповів Павлов. Останніми роками його бізнес показує зростання прибутку на 50% щорічно, його методиками користуються найбільші банки СНД. Як вдалося досягти такого ефекту? Артем Павлов каже, що для нього успіх - це не лише фінансові показники. Головне - створювати реальну цінність для клієнтів, допомагати їм зростати, ухвалювати ефективні рішення та разом досягати визначних результатів.
... More