Search trend "777"

Sign up, for leave a comments and likes
Gazeta.ua on gazeta.ua
В Україні назвали області з найдешевшою орендою квартир
Оренда квартир в Україні зростає повільно. Західні області України залишаються найдорожчими регіонами. Оренда житла в Україні подорожчала з початку року менше загальної інфляції. Дані вказані у Державній службі статистики (Держстат). Середня плата за місячну оренду 1-кімнатної квартири в травні 2025 року склала 7 504 гривні. З початку року ціни зросли на 3,9%. При цьому загальна інфляція досягла 5,6%. Найнижчі ціни в областях, де близько бойові дії. Це в Харківській (3 942 гривні), Запорізькій (3 684 гривні) і Херсонській (3 243 гривні) областях. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робить дім візуально старішим: три помилки, яких легко уникнути За даними статистичного відомства, на першому місці за вартістю оренди залишається Закарпатська область - 11 956 гривень, де ціни зросли на 1,6%.Львівська область на другому місці. Вартість оренди зросла на 4,7% до 10 833 гривень. На третьому місці Рівненська область, де оренда з початку року подорожчала на 4,0% до 10 289 гривень. У Києві оренда подорожчала на 1,5% до 9 777 гривень. Столиця зберігає четверте місце за вартістю. Вартість оренди відносно висока в західних і деяких центральних областях України. В Одесі продають 4-кімнатну "квартиру-плацкартний вагон". Вартість незвичної споруди становить 35 999 доларів (за теперішнім курсом 1 480 638.87).
we.ua - В Україні назвали області з найдешевшою орендою квартир
Gazeta.ua on gazeta.ua
Укрзалізниця запускає 18 додаткових поїздів на літо: нові маршрути та графіки
До початку літнього сезону відпусток Укрзалізниця розширює маршрутну сітку й запускає додаткові пасажирські поїзди. Про це повідомила пресслужба компанії у своєму Теlеgrаm-каналі. Загалом у літньому графіку на 2025 рік передбачено 18 пар додаткових поїздів. Частина з них вже внесена до розкладу, інші будуть запускатись поступово - про це обіцяють повідомляти окремо. Серед нових маршрутів: Поїзд №228/227 Івано-Франківськ - Краматорськ курсуватиме через день. Відправлення з Івано-Франківська - о 21:52, прибуття до Краматорська - о 18:28. У зворотному напрямку: виїзд о 19:20, прибуття - о 16:45. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Один з найтриваліших рейсів: в Україні запустили новий поїзд Івано-Франківськ-Краматорськ Також до графіку внесено: Інтерсіті+ №739/740 Київ - Кривий Ріг; Додатковий поїзд №208/207 Одеса - Вінниця на період підвищеного пасажиропотоку. У разі потреби Укрзалізниця готова призначати додаткові рейси на популярні напрямки, зокрема: №159/160 Київ - Трускавець №167/168 Львів - Одеса №213/214 Київ - Ужгород №239/240 Київ - Кам'янець-Подільський №263/264, №265/266, №761/762 Київ - Одеса №291/292, №777/778 Київ - Львів Оновлення торкнулися й інших маршрутів. Так, поїзд №60/59 Одеса Харків завдяки зміні маршруту тепер покращує сполучення Харкова з Полтавою та Кременчуком. Крім того: №125/126 Полтава - Мукачево і №129/130 Кременчук - Мукачево забезпечать прямі рейси до Вінниці, Жмеринки, Хмельницького та Тернополя. У відповідь на підвищений попит на напрямку Київ - Львів - Київ, УЗ призначила додаткові причіпні вагони у складі транзитних поїздів, а також: №79/80 "Січеслав" Дніпро - Львів З Києва: 06:08 &rаrr; Львів: 13:01 Зі Львова: 14:50 &rаrr; Київ: 21:49 №749/750 Київ Чоп З Києва: 13:19 &rаrr; Львів: 19:43 Зі Львова: 10:19 &rаrr; Київ: 16:41 На маршрутах курсуватимуть фірмові вагони першого класу, включно з категорією СВ (у разі потреби) та купе. Всі вагони - з кондиціонуванням. Купейні вагони, які подають як причіпні, працюватимуть у сидячому режимі, без можливості ночівлі. В Україні посилили перевірки на вокзалах через загрози атак та диверсій з боку РФ. Останнім часом на залізничних шляхах дедалі частіше знаходять спеціальні пристрої, сконструйовані так, щоб потяги зійшли з рейок.
we.ua - Укрзалізниця запускає 18 додаткових поїздів на літо: нові маршрути та графіки
Gazeta.ua on gazeta.ua
Перший бій, їжа з Duty Frее і спійманий Грем Філіпс: у ССО розповіли маловідомі історії про бої за Донецький аеропорт
242 доби, із 26 травня 2014 року до 23 січня 2015-го, наші військові, добровольці та волонтери - надлюдськими силами боронили Донецький аеропорт. "Кіборги" вистояли не витримав бетон", ця фраза вже стала історичною. Говоримо про ті події разом з їх безпосереднім учасником, офіцером Сил спеціальних операцій на псевдо "Кроль", який у 3-му окремому полку спеціального призначення імені князя Святослава Хороброго, пройшов шлях від солдата до майора, має бойові нагороди. На території Міжнародного аеропорту "Донецьк" імені Сергія Прокоф'єва, бувши прапорщиком, служив п'ять місяців із квітня 2014-го. Перебував серед тих, хто прийняв перший бій за летовище. 26 травня 2014-го бійці трьох батальйонів 3-го полку спецпризначення уже впродовж кількох тижнів несли службу по 20-кілометровому периметру аеропорту. Утім, з усіх адміністративних будівель підрозділ контролював лише Старий термінал. Річ у тім, що керівництво ДАП виступало проти того, щоб спецпризначенці зайшли до приміщень нового терміналу. Мовляв, присутність там людей зі зброєю змусить нервувати пасажирів, зокрема іноземців. На той момент аеропорт працював у штатному режимі, щодня відправляв і приймав рейси. Військових заспокоювали: на об'єкті впораються своїми силами, адже в будівлі діяли співробітники митниці, прикордонники, міліція, служба внутрішньої безпеки. Згодом запис відеокамер засвідчив, як за участі зрадника із СБУ десь близько третьої години ночі у службових коридорах Нового терміналу з'явилися озброєні бойовики. Ця будівля була вища за стару, на цей й був розрахунок: здійснювати вогневий контроль із верхніх поверхів було зручно. Нам потрібна була пауза, аби дочекатися підкріплення Ватажки збройних формувань, зокрема, колишній очільник донецької "Альфи" Олександр Ходаковський, через рацію вийшли на зв'язок з українськими командирами й висунули ультиматум: залишити аеропорт. Непрохані гості були впевнені, що опір їм ніхто не чинитиме. - Десь о пів на третю один із працівників аеропорту підійшов із пропозицією купити нам у шопі цигарок і мінералки. Це була остання наша закупка в терміналі. А за декілька хвилин й почалася вся "двіжуха", згадує "Кроль". Поки один із наших командирів, затягував час у перемовинах із бойовиками, інший був на постійному контакті зі штабом. Нам потрібна була пауза, аби дочекатися підкріплення. Позбирати "Уралом" по летовищу своїх хлопців з усіх постів із "пожежки", метеостанції, виїздів на Піски і Спартак, пагорбів навкруги вдалося трохи згодом, коли вже почався бій і метушня. Зосередили весь особовий склад з периметру біля ангару. Місця для оборони там були зручні. Переговори тривали до ранку, тим часом кілька пасажирських літаків вдалося евакуювати. А до того доходило навіть до абсурду. Уявіть, до нас підійшов хлопець із персоналу ДАП із фразою: "Диспетчер із вежі запитує дозвіл на посадку". І мова, між іншим, йшла про рейсовий борт! "Хай ще покружляє колами", пам'ятаю репліку наших офіцерів. У підсумку ніхто із цивільних літаків вже після того не приземлявся, усіх відправляли на суміжні аеродроми. Бойовики облаштували свої позиції на поверхах Нового терміналу О 7:00 ДАП оголосив про тимчасову зупинку обслуговування рейсів, а згодом Державна авіаційна служба України заборонила польоти до Донецька.Тим часом бойовики облаштували свої позиції на поверхах Нового терміналу, розгорнули на даху розрахунки ПЗРК та АГС. Паралельно українські військові вивели на злітну смугу дві зенітні установки із 25-ї окремої повітрянодесантної бригади. За кілька годин з'явився і наш очікуваний десант на Мі-8 та Мі-24, бійці 8-го полку спецпризначення, 140-го центру сил спеціальних операцій та розвідувального взводу 95-ї аеромобільної бригади зістрибували з "вертушок" прямо на ходу. Оборона ДАП розпочалася з пострілів снайпера 3-го полку Вови, який упродовж кількох секунд ліквідував двох бойовиків із переносним зенітним ракетним комплексом. - Командир групи снайперів "Турист", який ретельно стежив за подіями на даху і помітив наміри бандитів атакувати з ПЗРК наші гелікоптери, а також СУ-25, що виходили на бойовий курс, дав наказ стріляти, розповідає "Кроль". Вова відпрацював відмінно: клац один упав, тут же інший побіг до його апарату, клац і він вибув. Це неабияк додало впевненості. Ну, а далі розпочалася справжня краса, і мені випало бачити її на власні очі, оскільки я був один із небагатьох, хто умів стріляти із АГС-17 (автоматичний гранатомет на станку) і зайняв із ним відповідну позицію. Дві наші "сушки" влаштували справжню карусель. "Сушки" заходили на Новий термінал від сонця, щоб бойовикам сліпило очі, робили залп НуРСами і, огинаючи аеропорт, йшли за траєкторією на нове коло. Причому працювали в унісон: коли одна атакує, інша якраз розвертається. Ех, і добряче хлопці тоді їм насипали Дуже доречною була участь у бою двох зенітних установок ЗУ-23-2, які працювали під керівництвом Євгена Подолянчука і періодично змінювали позицію, ускладнюючи свою вразливість, згадує "Кроль". - Ех, і добряче хлопці тоді їм насипали&hеllір; На жаль, Євген Петрович загинув в аеропорту у вересні того ж року, - веде далі офіцер. - Під вечір на тлі наших активних дій противник почав готуватися до відступу. Воно й не дивно, адже у Новому терміналі несучих конструкцій не було, будівля була, по суті, скляною, наче акваріум. Проти авіації і ЗУ-23-2 з неї воювати непросто. У свою чергу і нам ресурсу не бракувало, десант підкинув зброї і набоїв, кожен із бійців мав по чотири магазини і ще по 5-6 пачок по кишенях. Тоді, до речі, познайомилися і з ПП (патроном з кулею підвищеної пробиваності. Gаzеtа.uа). ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Волонтерська місія "рейнджера". Офіцер ССО "Штіль" розповів про реалії служби в еліті ЗСУ Ну, а знаменита історія про відхід бойовиків із Нового терміналу на свою базу через Путилівський міст всім відома. Ворог настільки був деморалізованим того дня, що включив "режим самознищення". Бойовики, очікуючи на нібито прорив "Правого сектору" з аеропорту, влаштували обабіч дороги засідку і в упор розстріляли з автоматичної зброї "КамАЗи" зі своїми же пораненими й убитими. 26 травня 2014 року під час першого бою в донецькому аеропорту не загинув жоден український військовий. Було четверо поранених два легких і два середньої тяжкості, яких евакуювали того ж дня. Цікаві факти від "Кроля" У ніч із 28-го на 29 травня в донецький аеропорт під акомпанемент сильної зливи чотирма "Ілами" прибули три батальйони 72-ї механізованої бригади з технікою, натомість основні сили 3-го полку перекинули до Дніпра. Перед тим ми провели перевірку і зачистку всіх лісосмуг навколо, аби літаки змогли сісти без усіляких сюрпризів, а наша група із 12 спецпризначенців, серед яких два офіцери, забезпечувала вогневе прикриття на найбільш небезпечних ділянках ймовірних атак противника, після чого залишилася для підтримки колег". В один із днів я взяв борошно, дріжджі і на двох великих жаровнях випік хліб Харчів у холодильниках кафе терміналу і Duty Frее надовго вистачило, а от із хлібом мали проблеми. Дуже скучили за ним хлопці&hеllір; З електрикою проблем в аеропорту не було, один із двох генераторів був такої потужності, що тримав весь ДАП аж до середини серпня. В один із днів я взяв борошно, дріжджі і на двох великих жаровнях випік хліб. Мама навчила свого часу. Шалені запахи стояли по всьому терміналу! Розніс тоді, пригадую, і по постах, і пораненим передав". Під час першого бою в аеропорту на злітній смузі весь час простояв салатово-червоний Воеіng 777 компанії Wіndrоsе, за кілька днів прийшов пілот і перегнав його до Дніпра. А ось іншому борту, здається, футбольної команди, пощастило менше згорів на стоянці між терміналом і "пожежкою". Півтора місяці, коли ми перебували в оточенні, вантажі нам доставляли лише повітрям. Одного дня "Турист" сказав нам: "Хлопці, чекаємо на пташку. Пакуємо. І ходу". І тому коли сепари повідомили про збиття українського транспортного борту, ми одразу подумали про наш. Правда стала відома трохи згодом. Збитим літаком виявився пасажирський Воеіng 777, що виконував рейс МН-17 за маршрутом Амстердам Куала-Лумпур". На наші позиції в ДАП прилітало по 5-10 мін на день Пригадується перший гуманітарний конвой, що прибув до Донецька. Бо до нього на наші позиції в ДАП прилітало по 5-10 мін на день, а з його появою під сотню. Причому ворог працював не тільки з 82 мм, а й 120 мм. Останній калібр спокійно пробивав дах. А взагалі обстріли терміналів були регулярними, щодня з 10:00 до 16:00 Наче за розкладом. Прибула в аеропорт наша перша механізована колона з 14 машин 4 танки, БПМ, вантажівки, екскаватор. Зустрічаю її на пагорбі біля метеостанції з АГС-17 для прикриття. А вже стемніло. Територію ми запакували мінними огорожами з МОН-50 для того, щоб гості раптом не нагрянули, створили своєрідні коридори. І ось в один із таких коридорів на мене рухається головний танк, в темряві мене з ліхтариком не бачить, їде, зупинятися не збирається. Поруч міни, біда може бути. Навів світло собі на обличчя, підняв руку і показав напрям повороту, водій в останній момент мене помітив, гусениця засвистіла ледве не перед носом. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Зеленський переніс дату Дня Сил спецоперацій ЗСУ Піймали ми Грема Філіпса проросійського британського пропагандиста, проти якого ввели санкції навіть у нього вдома, в Англії. Йому дали провідника, сказали, можна йти в аеропорт, той і приперся в Новий термінал. Хлопці прийняли його, посадили на митниці в одну з камер, другого дня приїхав сбушник, забрав його. Був комічний момент: коли бойовики здійснили черговий обстріл, журналіст почав волати російською з акцентом: "Я трєбую бєзопасності!" А "Турист" йому англійською і розповів, що до чого. Вигадали хлопцям легенди та імена Проукраїнський дядько з Донецька, знайомий командира, провів до нас закутками хірурга з місцевої лікарні. Той оглянув поранених і порекомендував двох евакуювати, бо була загроза гангрени. Але як їх вивезти з оточення? Та й саме місто кишіло сепаратистами. Вигадали хлопцям легенди та імена. Мовляв, один поранив руку, коли ремонтував машину, інший ногою напоровся на арматуру. Але ледве не спалилися в клініці: коли їх приймали для надання медичної допомоги, одна із сестер на весь поверх вигукнула російською: "Так это ж огнестрел". Благо, зайві вуха не почули. Згодом один із хлопців з пораненням ноги на милицях зміг залишити Донецьк на потязі, залізничне сполучення з підконтрольною Україні територією тоді ще працювало. Той, що зламав руку, був кулеметником і відпрацював в аеропорту до середини серпня, навіть гіпс знімав наш док. Є дуже смішні фото, де він на позиції з кулеметом і в гіпсу". Я в підсумку служив у ДАП до вересня, доки в одному з боїв не був поранений. Вибух гранати із підствольного гранатомета стався у півтора метрах від мене, праву руку трохи посікло. Між іншим, один із маленьких уламків так і залишився в кінцівці, за певних фізичних навантажень нагадує про себе". Знайшли у травні в одному із приміщень аеропорту завернутий прапор України. Повісили його на балконі терміналу, весь цей період він був із нами. Ворог цілеспрямовано занадився по ньому стріляти, намагаючись збити, тому він трохи пошкоджений&hеllір; Потім забрали символ із собою, наразі він у музеї 3-го полку в Кропивницькому і піднімається раз на рік на День Державного прапора України 23 серпня. Хочеш приєднатися до Сил спеціальних операцій? Звертайся до "ССО Рекрутинг"! Наші контакти: Сайт Телеграм Телеграм-бот Фейсбук Інстаграм Вакансії Телефон: 0800357174 Адреси: м. Київ, Оболонська набережна, 7, корпус 1 м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 2 м. Хмельницький, вулиця Соборна, 16 м. Кропивницький, вул. Віктора Чміленка, 53/35
we.ua - Перший бій, їжа з Duty Frее і спійманий Грем Філіпс: у ССО розповіли маловідомі історії про бої за Донецький аеропорт
New Voice on techno.nv.ua
Примарний гігант. Чому Воеіng ніяк не може добудувати легендарний 777Х?
Воеіng 777Х — оновлена версія шанованого, але застарілого 777. Будучи найбільшим комерційним дводвигуновим літаком у світі та ставши легендою ще до потрапляння до серійного виробництва, 777Х мав завоювати небо. Але щось пішло не так.
we.ua - Примарний гігант. Чому Воеіng ніяк не може добудувати легендарний 777Х?
БФ Сергія Притули on we.ua
Збір «Чисте небо» БФ Сергія Притули

Фонд Сергія Притули організував збір «Чисте небо» на літаки-перехоплювачі, що нищать ворожі розвідувальні та ударні дрони в прифронтових містах та на лінії бойового зіткнення.

Ціль збору: 150 млн грн.

Приєднуйтесь!

https://prytulafoundation.org/about/projects/actual/chyste-nebo

we.ua - Збір «Чисте небо» БФ Сергія Притули
Фокус on focus.ua
Ексголовком Сухопутних військ РФ Олег Салюков причетний до катастрофи МН17, — Веllіngсаt
Звільнений указом президента головнокомандувач Сухопутних військ Росії Олег Салюков може бути причетним до авіакатастрофи літака Воеіng 777 рейсу МН17 у Донецькій області 2014 року.
we.ua - Ексголовком Сухопутних військ РФ Олег Салюков причетний до катастрофи МН17, — Веllіngсаt
Gazeta.ua on gazeta.ua
В МЗС відреагували на рішення про визнання РФ винною у збитті пасажирського літака рейсу МН17
12 травня 2025 року Рада Міжнародної організації цивільної авіації при ООН (ІСАО) назвала Росію відповідальною за збиття пасажирського літака рейсу МН17 в липні 2014 року. Міністр закордонних справ Андрій Сибіга прокоментував це рішення і назвав його дуже важливим, написав він у соцмережі Х. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "РФ уперше показала обличчя масового вбивці": десять років тому окупанти збили рейс МН17 "Це ще один крок до відновлення справедливості за цей злочин. І чітке послання: скільки б грошей і зусиль Росія не вкладала у брехню, щоб приховати свої злочини, правда перемагає, і справедливість восторжествує", - підкреслив Сибіга. Також він привітав своїх колег міністра закордонних справ Королівства Нідерланди Каспара Вельдкампа та міністерку закордонних справ Австралії Пенні Вонг - із цією перемогою, яка є надзвичайно важливою для родин загиблих у трагедії МН17. Літак Воеіng-777 авіакомпанії Маlаysіа Аіrlіnеs збили в небі над окупованою проросійськими бойовиками частиною Донеччини 17 липня 2014 року. Причини катастрофи розслідує спільна слідча група, до якої увійшли представники правоохоронних органів України, Нідерландів, Бельгії, Австралії та Малайзії. У вересні 2016-го група оприлюднила висновок, згідно з якими лайнер збили ракетою, запущеною із ЗРК "Бук", а рік тому оголосила про належність "Бука" до російської 53 зенітно-ракетної бригади, що дислокується в Курську.
we.ua - В МЗС відреагували на рішення про визнання РФ винною у збитті пасажирського літака рейсу МН17
Gazeta.ua on gazeta.ua
В МЗС відреагували на рішення про визнання РФ винною у сбитті пасажирського літака рейсу МН17
12 травня 2025 року Рада Міжнародної організації цивільної авіації при ООН (ІСАО) назвала Росію відповідальною за збиття пасажирського літака рейсу МН17 в липні 2014 року. Міністр закордонних справ Андрій Сибіга прокоментував це рішення і назвав його дуже важливим, написав він у соцмережі Х. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "РФ уперше показала обличчя масового вбивці": десять років тому окупанти збили рейс МН17 "Це ще один крок до відновлення справедливості за цей злочин. І чітке послання: скільки б грошей і зусиль Росія не вкладала у брехню, щоб приховати свої злочини, правда перемагає, і справедливість восторжествує", - підкреслив Сибіга. Також він привітав своїх колег міністра закордонних справ Королівства Нідерланди Каспара Вельдкампа та міністерку закордонних справ Австралії Пенні Вонг - із цією перемогою, яка є надзвичайно важливою для родин загиблих у трагедії МН17. Літак Воеіng-777 авіакомпанії Маlаysіа Аіrlіnеs збили в небі над окупованою проросійськими бойовиками частиною Донеччини 17 липня 2014 року. Причини катастрофи розслідує спільна слідча група, до якої увійшли представники правоохоронних органів України, Нідерландів, Бельгії, Австралії та Малайзії. У вересні 2016-го група оприлюднила висновок, згідно з якими лайнер збили ракетою, запущеною із ЗРК "Бук", а рік тому оголосила про належність "Бука" до російської 53 зенітно-ракетної бригади, що дислокується в Курську.
we.ua - В МЗС відреагували на рішення про визнання РФ винною у сбитті пасажирського літака рейсу МН17
Еспресо on espreso.tv
Міжнародна організація цивільної авіації визнала РФ відповідальною за збиття МН17. В Україні відреагували
Про це повідомляє Міністерство закордонних справ Нідерландів.Зазначається, що рішення було ухвалено 12 травня шляхом голосування членів Ради ІСАО. Переважна більшість членів ради підтримала позицію Нідерландів та Австралії, які просять покласти на Москву зобов'язання розпочати переговори з цього питання та контролювати процес."Я задоволений рішенням Ради ІСАО, перш за все заради родичів жертв рейсу МН17. Це рішення не може позбавити їхнього горя та страждань, але це важливий крок до встановлення правди, справедливості та відповідальності для всіх жертв рейсу МН17 та їхніх родичів. Крім того, це рішення є чітким сигналом для міжнародної спільноти, що держави не можуть порушувати міжнародне право без наслідків", - заявив очільник МЗС Нідерландів.Реакція УкраїниПосол України в Канаді Юлія Ковалів, яка за сумісництвом є представницею при ІСАО, заявила в коментарі Європейській правді, що Росія не уникне відповідальності за кожен свій злочин, а "сьогоднішнє рішення Ради ІСАО у справі МН17 – це ще один важливий крок у притягнення РФ до відповідальності"."Цивільна авіація є болючою темою для росіян, і ми продовжуватимемо працювати над тим, щоб такі порушники Чиказької конвенції, як Росія та Іран, понесли відповідальність", - додала Ковалів.Міністр закордонних справ Андрій Сибіга також відреагував на рішення ІСАО. За його словами, це ще один крок на шляху до відновлення справедливості за цей злочин."Це також чіткий сигнал: скільки б грошей і зусиль Росія не вкладала в брехню та приховування своїх злочинів, правда перемагає, а справедливість бере гору", - сказав він.Він також привітав міністра закордонних справ Нідерландів Каспара Вельдкампа та міністерку закордонних справ Австралії Пенні Вонг зі "спільною перемогою, яка є надзвичайно важливою для родин загиблих у трагедії МН17".Що відомо про збиття літака рейсу МН17Пасажирський Воеіng-777 "Малайзійських авіаліній" із 298 людьми на борту,  який виконував рейс МН-17 з Амстердама (Нідерланди) до Куала-Лумпура (Малайзія), збили на тимчасово окупованій території Донбасу 17 липня 2014 року. У катастрофі загинули всі люди: 283 пасажири та 15 членів екіпажу. У травні 2018 року Спільна слідча група представила звіт, з якого витікає, що авіалайнер Воеіng рейсу МН17 компанії "Малайзійські авіалінії" збили з установки "Бук" 53-ї зенітно-ракетної бригади збройних сил РФ. Міжнародна слідча група також показала уламок ракети, яка збила МН17.Нідерландська прокуратура висунула вимогу про довічне ув'язнення для чотирьох обвинувачених у збитті літака рейсу МН17 – трьох росіян та одного українця: Ігоря Гіркіна, Сергія Дубинського, Олега Пулатова та Леоніда Харченка. При цьому звинувачення вважає, що винні мають виплатити компенсації родинам загиблих.У червні 2022 року в Нідерландах завершився судовий процес щодо збитого над Донеччиною літака МН17. 16 липня ЄС закликав притягнути до відповідальності винних у збитті літака.Уже 17 листопада 2022 року суд у Гаазі озвучив вирок: літак було збито 2014 року донецькими сепаратистами. За даними трибуналу, стріляли зі ЗРК "Бук" із боку села Первомайське Донецької області. На той момент село перебувало під контролем "ДНР". Згідно з вироком у злочині винні Ігор Гіркін та його підлеглі - Сергій Дубинський та Леонід Харченко. Саме вони несуть відповідальність за загибель 298 осіб. Олега Пулатова, який був ще одним підозрюваним, вважають невинним.25 січня 2023 року Європейський суд постановив, що Нідерланди мають право вимагати компенсацію з РФ щодо збиття пасажирського рейсу МН17 у липні 2014 року.У лютому прокурори знайшли докази, що саме президент РФ Володимир Путін ухвалив рішення про поставку ЗРК "Бук" терористам "ДНР" для збиття МН17.Згодом Нідерланди викликали посла Росії та вимагали пояснень у зв'язку з висновками Спільної слідчої групи стосовно розслідування збиття літака рейсу МН17 і причетності до нього Путіна.Натомість російський президент надав звання "гвардійська" 53-й зенітній ракетній бригаді, яка причетна до збиття малайзійського пасажирського лайнера рейсу МН17.Згодом стало відомо, що влада Нідерландів розглядала можливість військового втручання, коли бойовики у 2014 році збили малайзійський Воеіng-777 рейсу МН17 над Донбасом.Напередодні десятої річниці збиття малайзійського Воеіng-777 рейсу МН17 Євросоюз закликав Росію визнати відповідальність за трагедію.  
we.ua - Міжнародна організація цивільної авіації визнала РФ відповідальною за збиття МН17. В Україні відреагували
Дзеркало Тижня on zn.ua
Росія несе відповідальність за збиття Боїнгу-777 рейсу МН17 – Рада Міжнародної організації цивільної авіації
Переважна більшість членів ради підтримала позицію Нідерландів та Австралії.
we.ua - Росія несе відповідальність за збиття Боїнгу-777 рейсу МН17 – Рада Міжнародної організації цивільної авіації
УНІАН on unian.ua
Тільки щасливчик знайде число 777 серед сотні інших за 7 секунд: головоломка з каверзою
Відпочиньте від повсякденних справ.
we.ua - Тільки щасливчик знайде число 777 серед сотні інших за 7 секунд: головоломка з каверзою
Правий берег on pb-news.info
У Брюсселі різко зросла кількість бездомних людей
Кількість бездомних людей у Брюсселі різко зросла за останні два роки, свідчить новий звіт, опублікований у середу. Про це інформує видання Роlіtісо, пише "Європейська правда". За одну ніч у листопаді 2024 року в Брюсселі було зареєстровано 9 777 бездомних, що на 25% більше...
we.ua - У Брюсселі різко зросла кількість бездомних людей
UAinfo on uainfo.org
Відступаючи з Курської області, ЗСУ залишили росіянам свою найкращу зброю, – Fоrbеs. ФОТО
Росіянам вдалося захопити неушкоджені БМ Вrаdlеy, САУ М-777 і танк Аbrаms
we.ua - Відступаючи з Курської області, ЗСУ залишили росіянам свою найкращу зброю, – Fоrbеs. ФОТО
УНІАН on unian.ua
Відступаючи з Курської області, ЗСУ залишили росіянам свою найкращу зброю, - Fоrbеs
Росіянам вдалося захопити неушкоджені БМ Вrаdlеy, САУ М-777 і танк Аbrаms.
we.ua - Відступаючи з Курської області, ЗСУ залишили росіянам свою найкращу зброю, - Fоrbеs
New Voice on nv.ua
П’ять років пандемії СОVІD-19. Якими виявилися наслідки «найбільшого психологічного експерименту в історії» — ВВС
П’ять років минуло відтоді, як 11 березня 2020 року ВООЗ оголосила про пандемію коронавірусу. За даними організації, загалом вірусом заразилися понад 777 млн ​​осіб у всьому світі, безпосередньо від нього померло 7 млн, а загальна кількість смертей з будь-яких причин, так чи інакше пов’язаних з вірусом, досягла приголомшливих 15 млн. Ізабель Каро, ВВС, відібрала чотири позитивні аспекти, які можна розглядати як спадщину того складного періоду.
we.ua - П’ять років пандемії СОVІD-19. Якими виявилися наслідки «найбільшого психологічного експерименту в історії» — ВВС
BBC News Україна on bbc.com
П'ять років пандемії Соvіd-19. Які наслідки "найбільшого психологічного експерименту в історії"
П'ять років минуло відтоді, як 11 березня 2020 року ВООЗ оголосила про пандемію коронавірусу. За даними організації, загалом вірусом заразилися понад 777 млн ​​осіб у всьому світі, безпосередньо від нього померло 7 млн, а загальна кількість смертей з будь-яких причин, так чи інакше пов'язаних з вірусом, досягла приголомшливих 15 млн.
we.ua - П'ять років пандемії Соvіd-19. Які наслідки найбільшого психологічного експерименту в історії
24 Канал on 24tv.ua
Літак 10 годин летів із США до Індії, але приземлився знову у Штатах через курйозний інцидент
Пасажири рейсу авіакомпанії Аіr Іndіа 777, який вилетів з аеропорту Чикаго, пробув у повітрі 10 годин і повернувся назад. Все через переповнені туалети на борту. Повний текст новини
we.ua - Літак 10 годин летів із США до Індії, але приземлився знову у Штатах через курйозний інцидент
Gazeta.ua on gazeta.ua
Блогер Лебіга зібрав понад 6 млн гривень на FРV-дрони за 4 дні безперервного стріму
Михайло Лебіга, український блогер та відомий стрімер, зібрав 6,2 мільйони гривень на дрони для українських захисників. Йому це вдалося завдяки за чотири дні стріму, який вів у своїх соцмережах. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Після зйомок у кліпі: гурт Іmаgіnе Drаgоns відновив будинок 15-річному хлопчику з Миколаївщини Лебіга запустив стрім та пообіцяв вести його допоки не схудне на сім кілограмів. Паралельно з цим він відкрив збір на FРV-дрони для українських військових. За чотири дні Михайло схуд на 4,5 кілограми та зібрав 6,2 мільйони гривень. Наразі мета збору 7&thіnsр;777&thіnsр;777 гривень, проте з кожною досягнутою ціллю український блогер збільшує фінальну суму збору. Лебіга запросив до себе відомих українців, щоб заохотити користувачів більше донатити. Зокрема у нього в гостях були Євген Янович та Ігор Лаченков. Співачка Маry Теn передала бус бійцям 3 ОШБр. Транспортний засіб вже відправили в зону виконання бойових завдань.
we.ua - Блогер Лебіга зібрав понад 6 млн гривень на FРV-дрони за 4 дні безперервного стріму
Gazeta.ua on gazeta.ua
МН17: родичі жертв наполягають на визнанні відповідальності РФ у рамках мирної угоди
Родичі жертв катастрофи рейсу МН17, у якій у 2014 році загинули 298 осіб, наполягають, що без визнання Росією відповідальності за збиття літака не можна досягти надійної мирної угоди. Про це йдеться у листах, надісланих президенту США Дональду Трампу та президентці Єврокомісії Урсулі фон дер Ляєн, повідомляє "Європейська правда". У своїх зверненнях рідні загиблих заявили, що будь-яка мирна угода щодо України має передбачати визнання Росією своєї провини. Вони нагадали, що давно вимагають від РФ офіційного визнання ролі у трагедії, вибачень і публічного розслідування. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Восьмирічна справа МН17: завершилось останнє судове засідання Уряд Нідерландів підтримує ці вимоги, а родичі жертв наголошують, що вони мають стати частиною будь-якого потенційного мирного врегулювання. "Без цього не може бути надійного миру з Росією", - заявили вони. Копії листів також були надіслані прем'єр-міністру Нідерландів Діку Схоофу, профільним комітетам парламенту та голові європейської дипломатії Каї Каллас. 17 липня 2014 року авіалайнер "Малайзійських авіаліній" виконував рейс МН17 із Амстердама до Куала Лумпура. Воеіng-777 збили неподалік Торезу Донецької області. Загинули 298 пасажири й 15 членів екіпажу. У серпні 2014-го була створена спільна слідча група, в яку увійшли представники Австралії, Бельгії, Малайзії, Нідерландів та України. За даними слідства, пасажирський борт збили ракетою, випущеною з російської установки "Бук", яка належить 53-й зенітно-ракетній бригаді ППО збройних сил РФ, дислокованій у Курську.
we.ua - МН17: родичі жертв наполягають на визнанні відповідальності РФ у рамках мирної угоди
5 канал on 5.ua
Малайзія відновила пошуки зниклого Воеіng 777 (Відео)
Компанія Осеаn Іnfіnіty проведе дослідження морського дна на площі 15 тис. км²
we.ua - Малайзія відновила пошуки зниклого Воеіng 777 (Відео)
UKRRAIN on ukrrain.com
Онлайн-казино Slоtоr777: гра на реальні гроші, реєстрація та мобільне казино
Ігрові автомати Слотор 777 - безплатно та на реальні ставки...
Last comments

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules