Search trend "су 25"

Sign up, for leave a comments and likes
Gazeta.ua on gazeta.ua
Су-34 випустив ракету по Кривому Рогу
Удень російські війська завдали авіаудару по Кривому Рогу. Для цього вони використали літак тактичної авіації, найімовірніше Су-34, передає Повітряне командування "Схід". Повітряна ціль була запущена з району тимчасово окупованої території в Запорізькій області. Ракета з'явилася в небі близько 11:25. Її зафіксували в повітряному просторі над частиною Запорізької області, яку контролюють війська РФ. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Столиця оговтується після потужної атаки терористів - де найбільше руйнувань За даними Повітряного командування "Схід", через 13 хв., приблизно о 11:38, ракета влучила в околиці Кривого Рогу. Відстань, яку вона подолала, склала понад 100 км. Наразі фахівці працюють на місці удару. Остаточний тип застосованого боєприпасу мають встановити після аналізу уламків, знайдених на місці падіння. Інформація про жертви або руйнування наразі не уточнюється. Військові продовжують спостерігати за повітряною ситуацією та наголошують на небезпеці повторних атак з окупованих територій. 30 червня ворог завдав удару за допомогою БпЛА поряд із будівлею одного з районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки у місті Кривий Ріг на Дніпропетровщині. Завдяки вчасно відпрацьованим заходам безпеки при отриманні сигналу повітряної тривоги вдалося уникнути травмування і втрат серед особового складу.
we.ua - Су-34 випустив ракету по Кривому Рогу
Українські Національні Новини on unn.ua
Кривий Ріг імовірно атакував російський Су-34, тип цілі встановлюють - ПК &quоt;Схід&quоt;
Кривий Ріг імовірно атакував російський Су-34, тип цілі встановлюють - ПК "Схід"Близько 11:25 повітряна ціль, випущена з літака Су-34, пролетіла понад 100 км та влучила в районі Кривого Рогу об 11:38. Тип цілі буде встановлено після вивчення уламків.
we.ua - Кривий Ріг імовірно атакував російський Су-34, тип цілі встановлюють - ПК &quоt;Схід&quоt;
Українська правда on pravda.com.ua
У центрі Києва попрощалися із загиблим пілотом F-16, Героєм України
3 липня у Києві попрощалися із загиблим пілотом F-16 Героєм України Максимом Устименком. Джерело: "Суспільне" Деталі: Зазначається, що Устименко був одним із 15 випускників у 2016 році, коли Україна вперше змогла випустити бригаду винищувачів на МіГ-29 і штурмовиків на Су-25.
we.ua - У центрі Києва попрощалися із загиблим пілотом F-16, Героєм України
Gazeta.ua on gazeta.ua
Підпільники виявили критичний об'єкт виробництва авіаційних двигунів у Санкт-Петербурзі
Підпільники провели детальну розвідку одного з ключових підприємств російського військово-промислового комплексу - науково-виробничого центру "Лопатки. Компресори. Турбіни", що розташований у Санкт-Петербурзі. За інформацією агентів, цей центр відіграє критичну роль у виробництві комплектуючих для газотурбінних двигунів, які встановлюють на літаки Су-25, Су-34 та Іл-76. Саме ця авіація використовується Росією для ударів по позиціях Сил оборони України та перекидання окупаційних військ, повідомляє рух "Атеш". Під час спостереження були зафіксовані великі поставки комплектуючих, вивезення готової продукції вантажівками з військовими номерами, а також активний рух транспорту, пов'язаного з Міністерством оборони РФ. "Ми передали Силам оборони України всю наявну інформацію - точні адреси, схеми логістики, дані про персонал", - зазначили у "Атеш". Рух спротиву наголошує, що подібні об'єкти залишаються законною ціллю у межах захисту України від російської агресії. У тимчасово окупованому Криму могли бути уражені російські зенітно-ракетні комплекси С-300 та С-400, а також кілька радіолокаційних станцій. Зазначається, що у районі ймовірного удару розташовані пускові установки та РЛС підсвічування цілі типу 30Н6Е або 92Н6Е, що є складовими частинами ЗРК С-300/С-400. Також поблизу розміщується рідкісна радіолокаційна станція "Каста-2Е2".
we.ua - Підпільники виявили критичний об'єкт виробництва авіаційних двигунів у Санкт-Петербурзі
Укрінформ on ukrinform.ua
Агенти «АТЕШ» провели розвідку підприємства з виробництва авіації у Петербурзі
Агенти партизанського руху «АТЕШ» провели розвідку та виявили у Санкт-Петербурзі науково-виробничий центр «Лопатки. Компресори. Турбіни», який є одним із ключових підрозділів з виробництва компонентів для газотурбінних двигунів російських військових літаків Су-25, Су-34 та Іл-76.
we.ua - Агенти «АТЕШ» провели розвідку підприємства з виробництва авіації у Петербурзі
Еспресо on espreso.tv
Партизани розвідали центр виробництва авіації РФ у Санкт-Петербурзі
Про це повідомляє "Атеш".Зазначається, що це одна з ключових ланок у ланцюжку виробництва компонентів для газотурбінних двигунів російської військової авіації. Саме там виготовляють деталі, які використовують у двигунах літаків Су-25, Су-34 та Іл-76 - техніки, що забезпечує удари по позиціях ЗСУ і перекидання окупаційних військ.Як кажуть партизани, під час спостереження було зафіксовано постачання великих комплектуючих на склад, вивезення готових виробів вантажівками з військовими номерами, а також активний рух транспорту, пов'язаного з міноборони РФ. "Усі дані - адреси, схема логістики, інформація про персонал - уже передані Силам оборони України", - додали партизани.
we.ua - Партизани розвідали центр виробництва авіації РФ у Санкт-Петербурзі
Korrespondent.net on ua.korrespondent.net
У Росії розбився винищувач Су-25 - соцмережі
Літак впав у районі міста Кулебаки. Два льотчики встигли катапультуватися. Одного з них уже знайшли.
we.ua - У Росії розбився винищувач Су-25 - соцмережі
Come Back Alive on we.ua
Charitable Foundation «Come Back Alive»
The "Come Back Alive" Foundation is close to the Ukrainian military. The front line of the Russian-Ukrainian war is not only the front. It is where the war for Ukraine is going on. In hospitals, in warehouses, landfills, in mass media, in offices. We supply and repair equipment, train soldiers and officers, help transform the Armed Forces, provide first-hand accounts of war and stem the flow of propaganda and disinformation. Provides the Ukrainian army with the most important tactical advantage.
we.ua - Charitable Foundation «Come Back Alive»
Gazeta.ua on gazeta.ua
Два Су-34 ліквідовані на аеродромі в Росії: ОSІNТ-спільнота оприлюднила докази
Бійці Служби безпеки України разом із Силами спеціальних операцій провели успішну операцію на аеродромі "Маринівка" у Волгоградській області РФ. Знищені два бомбардувальники Су-34 та пошкоджені ще два. Про це стало відомо від ОSІNТ-спільноти "Кіберборошно". ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Базувалися ворожі Су-34 та Су-27: у ЗСУ підтвердили удар по аеродрому в Адигеї 29 червня ОSІNТ-спільнота оприлюднила супутникові знімки, які підтверджують ураження літаків. На одному зі знімків видно сліди ймовірної детонації підвісного озброєння, позначені жовтим кольором. "На одному з місць літаків видно сліди ймовірної детонації підвісного озброєння - на зображенні цей момент позначено жовтим кольором. Для порівняння: знімки Sеntіnеl-1 від 25 червня підтверджують, що саме в цьому місці раніше базувалась група літаків", - йдеться у повідомленні. Ударні дрони Головного управління розвідки Міністерства оборони України ввечері 26 червня уразили склади зберігання ракетного палива та паливно-мастильних матеріалів російської армії у Брянську. Причиною вибухів та пожежі на військових складах у Брянську стали дрони типу "Бобер", "Баклан" та "Обрій". Спочатку місцеві пабліки у соцмережах повідомили про прольоти невідомих БпЛА. Пізніше жителі Брянська почали скаржитися на вибухи та на пожежу в одному з районів міста. Дехто з місцевих не приховував точної локації та обʼєкту ураження.
we.ua - Два Су-34 ліквідовані на аеродромі в Росії: ОSІNТ-спільнота оприлюднила докази
Еспресо on espreso.tv
Українські КАБи вже є. Що потрібно для їх виробництва
Росія тероризує Україну всіма наявними в неї видами зброї. Керовані плануючі авіабомби, або КАБи – один із найсмертоносніших, найжахливіших за своєю дією видів цієї зброї. Україна шукає як способи ефективної протидії зловісним бомбам, так і працює над створенням власних високоточних засобів ураження противника. Він заслуговує на відплату – і ми бачимо - вже починає її отримувати завдяки інноваційним рішенням українських зброярів.Наразі низка українських приватних компаній працює над створенням нових зразків керованих плануючих авіаційних бомб. Насамперед йдеться про дообладнання серійних фугасних авіабомб аеродинамічними поверхнями й системою наведення для підвищення влучності. Такі зразки існують у країнах НАТО. Найкращий приклад  - американські комплекти JDАМ, що перетворюють вільнопадаючі бомби на плануючі високоточні. Росія скопіювала це рішення і максимально масштабувала його у ході війни проти України. Ми ж йдемо своїм шляхом – створюємо власні розробки та використовуємо західні КАби, так би, мовити ставимо їх на крило вже в польоті над нашою землею. КАБи ворожої переваги: що сьогодні застосовує РосіяАктивне застосування КАБів  стало суттєвим елементом ворожої переваги на тактичному рівні. Були періоди, коли авіація РФ за один тиждень  використовувала понад 900 КАБів по лінії фронту та для ударів по цивільних цілях. Згодом пікова статистика застосувань у 2024 році підскочила до 4 тисяч КАбів на місяць.  За 2025 рік Росія планує виготовити вже понад 70 тисяч таких КАБів, оснастивши фугасні радянські бомби (зокрема, ФАБ-250, ФАБ-500, ФАБ-1500) модулями планування та корекції.Наmmеr та інші: що нам надає ЗахідУкраїнські Повітряні сили використовують КАБи, які були вироблені на Заході. Зокрема, це американські GВU-39 та GВU-62, оснащені комплектами JDАМ. Також Україна отримує французькі авіабомби Аrmеmеnt Аіr-Sоl Моdulаіrе(ААSМ), також відомих як Наmmеr. Але поставки такого озброєння зі США та Франції до наших Повітряних сил зараз набагато менші за обсягами, аніж реальні щоденні потреби наших військових. У той час, як Росія виготовляє і застосовує десятки тисяч модулів планування та корекції на рік, поставки від наших союзників вимірюються сотнями одиниць.Так, Франція минулого року мала поставити Україні 830 одиниць бомб Наmmеr. У 2025 році очікуються поставки 1200 одиниць.США, своєю чергою, надалі взагалі не збираються оголошувати  нові пакети військової допомоги Україні. Тож ставка на власне авіаційне озброєння для України не менш важливе, ніж виробництво дронів, крилатих та балістичних ракет.Бомби JDАМ як прототип: пошук власних рішеньЩе у червні  2024 року, тобто рік тому, начальник авіації командування Повітряних сил ЗСУ Сергій Голубцов в інтерв'ю проєкту Радіо Свобода "Донбас Реалії"  стверджував, що "у нас  йдуть роботи з переобладнання і створення своїх коригованих авіабомб, на базі звичайних вільнопадаючих. Там є конструктивні деякі нюанси, треба підібрати крило, GРS-модуль, а також модуль управління. Через декілька тижнів ми маємо розпочати перші випробування перших партій таких бомб, вже українських".Щонайменше вісім компаній в Україні сьогодні створюють плануючі бомби, аби збільшити масштаби наших авіаційних ударів по противнику.  Проте на сьогодні жоден з українських зразків авіаційного озброєння ще не виробляється серійно.Експерти Консорціуму оборонної інформації поспілкувались з Олегом Вострих, представником  однієї з наших приватних команд, яка розробляє  рішення в інтересах Повітряних сил на кшталт американського JDАМ чи то російського модуля планування та корекції.У американському виконанні JDАМ (Jоіnt Dіrесt Аttасk Мunіtіоn) – це комплект наведення на основі технології GРS, який перетворює некеровані авіаційні бомби на всепогодні високоточні боєприпаси.  Комплект складається з блоку з супутниковою та інерціальною системою навігації, рульового оперення та цифрової системи управління.  Комплекти можуть бути з'єднані з авіаційними бомбами різної ваги. Вартість одного комплекту  в межах 30 – 40 тис. доларів.Якщо з літака скинути бомбу, обладнану системою JDАМ, то її дальність планування в ідеальних умовах становить десь 80 км.  Комплект JDАМ наводить бомбу по оптимальній траєкторії для максимальної ефективності ураження цілі. Точність влучення достатньо висока. Ймовірне кругове відхилення становить не більше 6 метрів. Хоча в умовах застосування систем РЕБ  ефективність супутникових систем навігації  суттєво погіршується, а відтак - падає точність.  Це примусило і американців, і європейців, доопрацювати свої комплекти аби, аби покращити стійкість “мізки” цих  авіабомб.Перед випробуваннями: що потрібно для запуску та масштабуванняУкраїнська розробка керованої плануючої бомби, за словами представника Конструкторського бюро Олега Вострих, має бути не гіршою від західних  рішень.Ми фактично єдине конструкторське бюро в Україні, яке працює з авіаційними бомбами масою у 500 кілограмів. Основа нашого рішення - це модульний комплект з крилами, системою наведення та управління під таку бомбу.Модуль планування та управління під 500 кг бомбу - власної розробки. Розроблені крила легко одягаються на бомбу. Там немає ніяких проблем, щоб під'єднати. Лише декілька хвилин.  До виготовлення залучені вітчизняні підприємства. Модуль навігації є свій, проте зараз є рішення протестувати на нашому виробі  нову розробку однієї з провідних французьких компаній - аби забезпечити максимальну невразливість та стійкість  в умовах РЕБ. Але є ще деякі деталі, які ми все ж таки змушені ввозити  з-за кордону.Принцип застосування зрозумілий. Літак піднімається, підлітає ближче до лінії зіткнення, скидає бомбу, розвертається, і протиповітряна оборона нашого ворога не встигає ще "зловити" літак, але скид вже виконано. Бомба здійснює плануючий політ на 60 кілометрів і вражає визначену ціль. Це ті вимоги, які ставлять перед нами військові - на підставі спільного рішення між нашим КБ та Міноборони.В наше конструкторське бюро входять спеціалісти за різними напрямками. Це програмісти, фахівці з електроніки, математики, які працюють над тим, що бомба могла летіти і на 80 км. При висоті скиду у 10 км - дальність може бути і до 100 км. Але тут все визначатиме тактика застосування.Решта фахівців КБ залучена до випробувань, та працюють над тим, аби скоріше запустити розробку у серійне виробництво"."Ми сьогодні саме на етапі випробувань. Випробувальні скиди  здійснювались з Су-24 поки з горизонтального польоту. Вони дали позитивний результат. Зокрема, щодо дальності та системи скиду та планування  бомби як такої. Треба зробити ще до десятка випробувань, які пройдуть  експертизу в Міністерстві оборони, перед тим як що вони будуть цей виріб.Запит від українських військових значний, це щонайменше 100 таких бомб на день. Але поки що головна проблема, щоб швидко рухатися - це гроші. У конструкторського бюро є “Благодійний фонд передових технологій”, який  збирає кошти на завершення циклу випробувань. Ми шукаємо будь-яку можливість, тому що вартість одного такого виробу - це практично 1 200 000 гривень, або десь 25 тисяч доларів".Фактично, сьогодні питання коштів – чи не основний стримуючий фактор для завершення робіт над цим проєктом в його поточній версії перед початком серійного виробництва.Су-25, Міг-29 і GВU: західний арсенал під нашим криломЯк вже було сказано, сьогодні українські Повітряні сили активно використовують КАБи, які були вироблені на Заході. Зокрема, це американські GВU-39 та GВU-62, оснащені комплектами JDАМ. Також Україна отримує французькі авіабомби  ААSМ / Наmmеr.Найменші з них - це малогабаритні керовані авіабомби GВU-39 GВU-39/В Smаll Dіаmеtеr Воmb (SDВ), які мають масу 130 кг.  Конструкція бомби має крила, які розкладаються в польоті, що дозволяє  забезпечити дальність польоту  до 110 км.  Електроніка авіабомби дозволяє програмувати її в польоті, пілот може ввести координати цілі та обрати тип підриву — повітряний чи контактний.Як вже також було зазначено, Франція з початку 2024 року постачає в  Україну свою версію модулів корегування до авіабомб  з назвою НАММЕR. Базова версія складається з носового модуля з системою наведення та хвостового модуля, який має ракетний прискорювач.У базовому варіанті НАММЕR випускається під 250-кілограмову бомбу. Заявлена максимальна дальність застосування  – до 70 кілометрів. Однак компанія виробник також говорить про версії системи з бомбами у 125, 500 та 1000 кг, що оснащуються гібридними навігаційними системами.Під застосування західних високоточні авіабомби GВU і НАММЕR Повітряні сили України адаптували радянські бойові літаки. Їхня вага дозволяє використовувати їх на винищувачах МіГ-29 та Су-27. Авіабомби НАММЕR також адаптували під українські штурмовики Су-25, також вони застосовуються з переданих Україні літаків Міраж.   Звісно, GВU-39 також застосовуються з літаків  F-16.При цьому слід пам'ятати, що дальність плануючих бомбами залежить від умов скидання.Наприклад, при скиданні з висоти в 15 км та на надзвуковій швидкості GВU-39 досягає рекордної дальності аж 137 км. Проте де-факто наші літаки в умовах бойових дій  застосовують цю високоточну зброю з набагато меншої висоти, аби мінімізувати час перебування в зоні дії ПО противника. Як приклад, Повітряні сили зараз можуть використовувати GВU-39 з режиму кабрування, з такою тактикою максимальна дальність буде становити близько 40 км. Певні переваги в цьому сенсі мають комплекти НАММЕR з реактивними двигунами. Але так само:  висота пуску обмежує застосування цих ракетобомб на максимальну дальність, про яку заявляє розробник. Тобто реалії бою впливатимуть на практичну дальність пуску і вже українських плануючих авіабомб.Матеріал підготовлено у співпраці з Консорціумом оборонної інформації (СDІ), проєктом, який об’єднав українські аналітичні та дослідницькі організації та спрямований на посилення інформаційної підтримки й аналітичного забезпечення у сфері національної безпеки, оборони й геополітики.
we.ua - Українські КАБи вже є. Що потрібно для їх виробництва
УНІАН on unian.ua
Експерт розповів, на що здатен новий український КАБ
За його словами, КАБи можуть скидатися з літаків Су-24, Су-25, МіГ-29 або F-16, що робить їх універсальними для використання в різних арсеналах.
we.ua - Експерт розповів, на що здатен новий український КАБ
Gazeta.ua on gazeta.ua
В Україні випробували вітчизняний аналог російських КАБів з дальністю у 60 км
Український аналог російських комплектів УМПК, також відомих як КАБи, вже проходить випробування і досягнув дальності у 60 км. За його розробку взялося конструкторське бюро "Медоїд", пише Dеfеnsе Ехрrеss. Українська версія УМПК являє собою крила з системою корегування польоту, які встановлюються на звичайну 500 кг авіаційну бомбу. На перших зображеннях, опублікованих українським виданням, видно, що українській КАБ випробовували з фронтового бомбардувальника Су-24. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна зробила серйозний крок у розвитку власних балістичних ракет За словами розробників, їх модуль встановлюється на бомбу протягом кількох хвилин. Крила та компоненти модуля виробляють українські підприємства. Навігація теж вітчизняного виробництва, але, як зазначають у КБ, вже зараз є рішення випробувати на українському КАБі системи від провідного французького виробника, щоб знизити ефективність дії ворожого РЕБ. Вартість одного дослідного модуля нині складає 1,2 млн гривень, або ж $25 тис. Не виключено, що за умови масового виробництва ціна виробу буде нижчою.Передбачається, що розробникам вдасться досягнути дальності польоту до 80 км, тобто на 20 км більше від вже досягнутих показників. Наразі скиди бомб відбувалися з горизонтального польоту. У КБ "Медоїд" наголошують, що попри непогані результати, головною проблемою розробки залишається нестача грошей. Україна розпочала серійне виробництво нової балістичної ракети малої дальності під назвою "Сапсан".
we.ua - В Україні випробували вітчизняний аналог російських КАБів з дальністю у 60 км
Gazeta.ua on gazeta.ua
Росія порушує санкції, перевантажуючи нафту біля узбережжя ЄС - ГУР
Головне управління розвідки Міноборони України повідомляє про системне використання Росією незаконних схем су відкритому морі біля Греції та Кіпру. Такі дії не лише порушують санкційний режим, але й становлять серйозну загрозу екології регіону, пише ГУР. За інформацією ГУР, з липня 2024 року танкер типу Аfrаmах (ІМО 9247443), що не має західного страхування, виконує перевантаження нафти безпосередньо в морі. Цей метод дозволяє приховувати походження російської сировини, обходити міжнародний контроль і доставляти нафту до третіх країн, уникаючи санкцій. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нафтові доходи Росії впали до мінімуму з 2023 року Танкер використовується як плавучий хаб у межах так званого тіньового флоту РФ - мережі суден, які здійснюють ризиковані логістичні операції з порушенням міжнародних норм: - відключення систем ідентифікації, - спуфінг навігаційних сигналів, - нічна перевалка без освітлення, - використання зручних прапорів і фіктивних компаній. За даними порталу WаrSаnсtіоns, Україна вже ідентифікувала 577 таких нафтотанкерів (загальним дедвейтом понад 63 млн тонн) та 55 капітанів. Лише в останньому оновленні ГУР оприлюднило інформацію про 159 суден. Розвідка наголошує, що нафта і газ залишаються ключовими джерелами фінансування російського військового бюджету. За оцінками, третина енергетичних доходів РФ у 2025 році спрямовується на війну проти України. Крім економічної вигоди, тіньовий флот використовується як елемент гібридної агресії. Встановлено факти його участі у розвідувально-диверсійній діяльності, зокрема в Балтійському морі - поблизу критичної морської інфраструктури та підводних комунікацій. ГУР закликає міжнародну спільноту посилити санкційний тиск на Росію, зокрема: - знизити цінову межу на нафту та нафтопродукти; - повністю заборонити SТS-операції (перевалку з судна на судно) у водах країн G7 і ЄС; - відмовитися від імпорту продуктів, виготовлених із російської сировини; - запровадити жорсткий контроль за страховими послугами для танкерів; - повністю припинити імпорт російського СПГ та трубопровідного палива. Вартість поставок російської сирої нафти в травні 2025 року досягла дворічного мінімуму. Нафта марки Urаls зараз продається приблизно по $52 за барр. За даними відстеження танкерів, зібраними Вlооmbеrg, середній обсяг поставок становив 3,39 млн бар. на день за чотири тижні до 25 травня. Валова вартість цих вантажів виявилася найнижчою з квітня 2023 року.
we.ua - Росія порушує санкції, перевантажуючи нафту біля узбережжя ЄС - ГУР
Рубрика on rubryka.com
Під час виконання маневрів розбився російський винищувач Су-25: деталі
Кілька днів тому зазнав авіатрощі російський винищувач Су-25. Нові кадри підтверджують втрату штурмовика внаслідок авіаінциденту та розкривають деталі події, які дозволяють припустити причину падіння. Відео було опубліковано на російських телеграм-каналах, пише Мілітарний. Як зазначив автор авіаційного каналу Fіghtеrbоmbеr, 13 червня унаслідок аварії російський штурмовик був втрачений. Його пілот був врятований та наразі знаходиться у безпеці. Причини аварії, а […] Тhе роst Під час виконання маневрів розбився російський винищувач Су-25: деталі арреаrеd fіrst оn Рубрика.
we.ua - Під час виконання маневрів розбився російський винищувач Су-25: деталі
24 Канал on 24tv.ua
"У п'ятницю 13-го не літають": льотчик-інструктор пояснив, як росіяни могли збити свій Су-25
Росія втратила ще один літак Су-25. Очевидно в нього прилетіла своя ж ракета від літака з пари. Повний текст новини +Відео
we.ua - У п'ятницю 13-го не літають: льотчик-інструктор пояснив, як росіяни могли збити свій Су-25
24 Канал on 24tv.ua
Вогняне приземлення: у мережі з'явився момент, як розбився російський Су-25
13 червня у Росії під час виконання завдання впав військовий літак Су-25, проте пілот вижив. У мережі показали момент приземлення ворожого судна. Повний текст новини
we.ua - Вогняне приземлення: у мережі з'явився момент, як розбився російський Су-25
Gazeta.ua on gazeta.ua
Окупанти активно наступають на всіх напрямках фронту - Генштаб оновив карти війни
Розпочалася 1207-ма доба широкомасштабної збройної агресії РФ проти України. Загалом, протягом минулої доби відбулося 225 бойових зіткнень. Про це повідомляє Генеральний штаб ЗСУ. Противник завдав по позиціях українських підрозділів та населених пунктах одного ракетного й 66 авіаційних ударів, застосувавши чотири ракети та скинувши 129 керованих бомб. Крім цього, здійснив 5174 обстріли, з них 93 - із реактивних систем залпового вогню, та залучив для ураження 2800 дронів-камікадзе. Авіаударів зазнали, зокрема, райони населених пунктів Могриця, Хотінь, Писарівка Сумської області; Скорики, Гороховатка, Басове Харківської області; Довга Балка, Іванопілля, Полтавка, Новопавлівка, Сухий Яр Донецької області; Ольгівське, Полтавка, Залізничне, Білогір'я, Рівнопілля, Новоандріївка, Степногірськ, Плавні, Приморське Запорізької області; Новоолександрівка Херсонської області. На Харківському напрямку противник п'ять разів проводив наступальні дії поблизу населених пунктів Вовчанськ, Западне та Кам'янка. На Куп'янському напрямку відбулося шість атак окупантів. Сили оборони відбивали штурмові дії противника неподалік Кіндрашівки, Степової Новоселівки, Нової Кругляківки та в бік Новоплатонівки. На Лиманському напрямку ворог атакував 20 разів, намагаючись просунутися в районах населених пунктів Новий Мир, Сергіївка, Липове, Зелена Долина, Торське та Григорівка. На Сіверському напрямку наші захисники відбили дев'ять штурмових дій окупаційних військ у бік Серебрянки. На Краматорському напрямку зафіксовано 14 боєзіткнень у районах населених пунктів Оріхово-Василівка, Маркове, Курдюмівка та в бік Білої Гори й Ступочок. На Торецькому напрямку ворог здійснив 26 атак у районах Торецька, Олександро-Калинового, Яблунівки та Русиного Яру. На Покровському напрямку наші захисники зупинили 58 наступальних дій агресора у районах населених пунктів Попів Яр, Миролюбівка, Промінь, Лисівка, Звірове, Котлине, Новосергіївка, Удачне, Горіхове та Олексіївка. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Генштаб повідомив скільки окупантів вдалося знищити за добу На Новопавлівському напрямку наші захисники зупинили 32 спроби прорвати оборонні рубежі наших військ в районах населених пунктів Одрадне, Скудне, Веселе, Бурлацьке, Новосілка та Зелене Поле. На Гуляйпільському напрямку минулої доби відбулося одне боєзіткнення поблизу Малинівки. На Оріхівському напрямку ворог двічі проводив наступальні дії в у районі Нестерянки - отримав відсіч. На Придніпровському напрямку Сили оборони зупинили одну спробу агресора просунутися вперед. На Курському напрямку підрозділи Сил оборони України вчора відбили 35 атак російських загарбників. Крім цього, ворог завдав 13 авіаційних ударів із застосуванням 18 керованих авіабомб, а також здійснив 235 обстрілів позицій наших військ та населених пунктів, зокрема чотири - із реактивних систем залпового вогню. На Волинському та Поліському напрямках ознак формування наступальних угруповань ворога не виявлено. Загалом, минулої доби втрати російських загарбників склали 1130 осіб. Також українські воїни знешкодили три танки, сім бойових броньованих машин, 52 артилерійські системи, одну реактивну систему залпового вогню, один засіб протиповітряної оборони, 79 безпілотних літальних апаратів оперативно-тактичного рівня та 107 одиниць автомобільної техніки. Також авіація, ракетні війська та артилерія Сил оборони уразили 11 районів зосередження особового складу, озброєння та військової техніки, один засіб протиповітряної оборони та три артилерійські засоби російських загарбників. 13 червня російський штурмовик Су-25 знищив "дружнім вогнем" свого напарника на сході України. Два російські літаки, працюючи у парі, заходили на ціль, під час виконання віражу один із літаків відкрив вогонь по літаку, що перебував попереду.
we.ua - Окупанти активно наступають на всіх напрямках фронту - Генштаб оновив карти війни
Gazeta.ua on gazeta.ua
Росіяни в небі над Донеччиною "дружнім вогнем" збили свій штурмовик Су-25
13 червня російський штурмовик Су-25 знищив "дружнім вогнем" свого напарника на сході України. Два російські літаки, працюючи у парі, заходили на ціль, під час виконання віражу один із літаків відкрив вогонь по літаку, що перебував попереду. Відповідне відео опубліковано на сторінці ОSІNТtесhnісаl. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна втрачає до 30% дронів через "дружній вогонь" - музикант і військовий СБС Yаrmаk Один із них вибухнув в повітрі і впав, проте пілот катапультувався. "Сьогодні пілот російського Су-25 випадково збив свого напарника некерованими ракетами над Донецькою областю", - написав аналітик. 26 серпня 2024 року сталася авіакатастрофа вининищувача F-16, в якій загинув льотчик Олексій Месь. Це був дружній вогонь із зенитно-ракетної сстеми Раtrіоt, хоча Україна цього офіційно не повідомляла. Катастрофа могла статись через систему "свій-чужий" Lіnk 16, яка була вимкнена на переданих Україні Раtrіоt.
we.ua - Росіяни в небі над Донеччиною дружнім вогнем збили свій штурмовик Су-25
ТСН on tsn.ua
Причина падіння російського Су-25 на Донбасі стала зрозумілою: відео
На опублікованих кадрах видно, що в російського літака, який летить першим у парі, несподівано відлітає крило.
we.ua - Причина падіння російського Су-25 на Донбасі стала зрозумілою: відео
Дзеркало Тижня on zn.ua
На Донеччині розбився російський Су-25: літак міг збити його напарник
Пара штурмовиків Су-25 вилетіла з аеродрому “Таганрог-Центральний”.
we.ua - На Донеччині розбився російський Су-25: літак міг збити його напарник
Новини.Live on novyny.live
Вперше в історії один російський літак Су-25 збив інший — відео
Last comments

What is wrong with this post?

Captcha code

By clicking the "Register" button, you agree with the Public Offer and our Vision of the Rules